Shock Media

Navigatie

waar is de "aartsite" ?

Forum > Lieve moderators > waar is de "aartsite" ?
Naam Bericht
Danny

hallo,
ik probeer hier eigenlijk aart te bereiken ipv iedereen.. maar twijfel of z'n mail adress nog wel werkt..

aart had hier het eens over een simpele schakeling met een tor en een condensator, waarmee je een ledje kon laten faden met een puls.

nu weet ik dat dat op z'n site stond (de aartsite dus)
het adres was http://aart.vslcatena.nl maar deze werkt niet meer... er werkt eigenlijk niks meer wat te maken heeft met vslcatena.nl merk ik..

wie helpt me aan dit schema?
Wat is het vermogen van een oorstokje? 2 Watt?? Altijd al willen weten wat je echt bent? klik hier!
klein is fijn
Moderator

Aart z'n site staat op de server op de vereniging, en daar is heel af en toe wat mee aan de hand.
Dus het kan even zijn dat de site niet berijkbaar is, maar ik denk dat ie wel snel weer online zal zijn.

Overgens, Aart zal wel een offline versie hebben, dus als je snel iets wilt weten kan je altijd een mailtje sturen, het adres staat in zijn profiel.
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
pcnerd
Golden Member

zoek is in het forum.

verder zul je gewoon moeten wachten, het lijkt erop dat ze logistieke probleempjes hebben bij vslcatena.nl...
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
Aart

Dat is zo. De boel is af en toe offline.

Men doet alles op de vereniging zelf, maar de betrouwbaarheid van de voorzieningen is imo het laatste jaar zelfs voor een niet-professionele organisatie soms wat matig.

Mogelijk verbetert het wel wat (er wordt heus hard gewerkt) of besluit ik op een dag te verhuizen naar een ander stukje webspace, evt gelijk met een leuk url.
Soms denk ik dat ik nog wel wat meer zou willen doen met mijn site, maar niets gaat vanzelf en ik heb het door de jaren heen steeds drukker gekregen met andere (ook leuke en interresante) zaken, niet in de laatste plaats met mod-zijn op Co.

Ik zal zo eens zien of er nu iets aan te doen valt, maar het wordt zowiezo gewoon geduld oefenen.

aart(at)vsl stuurt overigens alles direct door naar mijn normale gmail adres, er raakt bij mijn weten niets zoek ook al ligt de server soms op zijn gat.

[edit]
Beneden draaide zojuist alles weer braaf, en hier zie ik mijn site inmiddels ook weer.
Heb de vermoeide persoon achter de console maar een drankje gebracht..

Je bedoelde ws deze: http://aart.vslcatena.nl/co.php#10 schakeling.
AartSite
Danny

ik zie dat de site idd weer werkt.. mooi!
ik zal het schema eens proberen en dan er wat mee experimenteren...

ikzelf ben benieuwd wat ie zou doen als hdd led (met CNY17 optocoupler tussen mobo en schakeling).

@ klein is fijn: ik heb wel gemaild, maar het mail adres uit zijn profiel is ook van vslcatena.nl... vandaar dit topic..
Wat is het vermogen van een oorstokje? 2 Watt?? Altijd al willen weten wat je echt bent? klik hier!
Aart

Email blijft in het algemeen netjes op mailservers wachten totdat het doorgestuurd kan worden.

Het raakt in dit soort gevallen niet zoek, is de server langere tijd offline (ook wel eens voorgekomen .. en mislukt het afleveren dan krijg je daar volgens mij bericht van.
Ik zag je mailtje wat later binnenkomen.

Verder zijn websites naar mijn mening niet voor eeuwig (hoewel ik eigenlijk niet weet hoeveel aartsite er inmiddels in de Google cache en/of archive.org zit) en zal het voorkomen dat je een leuk idee dat je ooit ergens gezien hebt moet (laten) reconstrueren.
Met drie weerstanden, een C, een TUN en een LED is het waarschijnlijk moeilijk iets werkelijk origineels te doen.
AartSite
Zoeken in topic