Shock Media

Navigatie

Toestemming gevraagd.

Forum > Lieve moderators > Toestemming gevraagd.
Naam Bericht
tEmPeSt

Vraag aan de moderators,

Graag had ik een paar vragen gesteld over het afstellen van blauwe vlambranders in het algemeen. Deze vragen zijn niet direct elektronica gerelateerd, daarom vraag ik langs deze weg de toestemming of ik in de loop van de komende dagen mijn toch wel technische vragen op het forum kan plaatsen.....

grtn
Tempest

Fighting the World every single day. Fighting the World for the right to play. Heavy Metal in my brain. I'm fightin for Metal cause it's here to stay.
KT88
Moderator

Hi Tempest,

Na enig overleg hebben we besloten dit niet toe te laten.
Er zijn wel topics voor minder gesloten, en we willen en moeten hier 1 lijn in trekken.
Electronica en electro gerelateerde topics is wel de richtlijn.

Overigens welbedankt voor de keurige manier van vragen
" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
MAH
Golden Member

ik heb overgens ook zo'n donkerbruin vermoeden dat die vragen hier ook niet zeer snel beantwoord kunnen worden.
probeer het eens op een scheikundeforum oid...
There's no problem. Only learning opportunities. Zoekt iemand die pcb's wil frezen
tEmPeSt

Een heel klein beetje teleurgesteld .....maar
ik kan jullie standpunt volledig begrijpen.

Fighting the World every single day. Fighting the World for the right to play. Heavy Metal in my brain. I'm fightin for Metal cause it's here to stay.
Fantomaz
Golden Member

Respect voor de mans fatsoen.
Met zult taalgebruik zouden meer -wel Electronica gerelateerde- topics een stuk plezieriger worden gelezen.
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
Zoeken in topic