[IA] Pic Starters Bord

Mr GAmba

Special Member

Gaatjes zitten op de hoekpunten, dus redelijk willekeurig.

93,98 x 73,66 mm

en 3,7 x 2,9 inch.
Jochem

Golden Member

Op 1 juni 2007 11:17:43 schreef MAH:
[...]waarom leg je er niet een gewone gaatjesprint naast? eventueel zouden die misschien zelfs kunnen wordden opgenomen in de SK. dan heb je alle ruimte die je wilt..

Precies wat shiptronic zegt:
voor mij geld voor het expirimenteer deel hetzelfde, hoeft maar klein te zijn zodat je een kant en klaar bordje hebt met je ontwerp. een geen losse zooi erbij.
Geen losse zooi voor die laatste 2 componenten.

Als ik nou de enige was met die wens, dan zou ik me wel opofferen, maar volgens mij hebben meedere mensen in dit topic aangegeven het handig te vinden.
Then again, als het dan ineens veel duurder wordt is het ook k*t. Maar dat lijkt me voor, zeg, 10x10 gaatjes wel meevallen, gewoon mooi in een hoekje in het pcb ontwerp duwen.
If the plural of mouse is mice, wouldn't the plural of spouse be spice?
Henry S.

Moderator

Op 1 juni 2007 09:36:30 schreef Jochem_S:
@mods: mag dat, of wordt dat te dubbel?

Idd te dubbel, Mr Gamba kan het beste de startpost aanpassen met info, en de titel heeft [IA] als toevoeging gekregen.

Btw was ik ook nog met een bordje bezig, primair bedoelt voor PICbasic.nl en de 16F628A:

Versie 2 ligt stil wegens tijdgebrek.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op 1 juni 2007 19:07:55]

Mr GAmba

Special Member

Die bovenste print heb ik ook in de SK . Maar nu maar voor 15 euro.
MAH

Golden Member

Das dan een stuk goedkoper dan normaal. Dus iedereen die er nog 1 heeft..

en kan je die foto van de draadjes misschien even wijzigen in de foto die bijvoorbeeld in de andere actie staat? Nu lijkt het net of je gewoon losse snoertjes krijgt..

[Bericht gewijzigd door MAH op 1 juni 2007 21:30:25]

"The three most dangerous things in the world are a programmer with a soldering iron, a hardware type with a program patch and a user with an idea."
lampjes

Special Member

Wordt het schema (niet de layout) ook nog bekent. Ik wil daarop eens kijken voordat ik het koop. (Koop het waarschijnlijk toch wel ) MAar het is wel handig welke pinnen waar aangesloten zitten. En of je bijv. nog aan de pinnen kunt komen als je de interne occ gebruikt enz.

[Bericht gewijzigd door lampjes op 6 juni 2007 07:06:33]

...
Onder het motto: "Geef eens een compliment op een onverwacht moment" wil ik Mr Gamba hartelijk bedanken !
Het ziet er naar uit dat de actie een groot succes is geworden, met nu al 66 bordjes verkocht!
Man , je zult er nogal een eind tijd moeten instoppen om dat allemaal in te pakken en te verzenden
Heel hard bedankt daarvoor !

Ik vind dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je al dit werk doet, en dat mag gezegd worden
shiptronic

Golden Member

@krullebol, helemaal mee eens, cheaupo!
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
Kan ik nog bestellen of ben ik te laat
Jochem

Golden Member

Voor de SK actie ben je te laat, maar het is de bedoeling deze (of soortgelijke) bordjes te gaan verkopen op beurzen etc, als CO-promotie. Ik ga daar niet over, maar ik denk wel dat er dus nog een kans voor je zal komen, hetzij op een beurs of gewoon via de post. Even afwachten dus

Op 17 juni 2007 13:11:42 schreef shiptronic:
cheaupo!
Wat is dat voor wijn?

[Bericht gewijzigd door Jochem op 18 juni 2007 11:27:16]

betekent gewoon petje af, maar dat wist je al...
Jochem

Golden Member

ooooh.. chapeau

Daar kan ik me bij aansluiten! (Voor de inzet alvast wel in ieder geval, nu nog hopen dat dat bordje straks werkt, anders stuur ik 'm terug )
Mr GAmba

Special Member

Komt wel goed denk ik zo. Tis geen FPGA bordje dat tot 100.000 Mhz moet gaan
Jochem

Golden Member

Nee, daar had ik er bij Xantus nog eentje van in bestelling geloof ik
buzzer

Golden Member

vandaag het bordje binnen gehad (missen jammer genoeg wat componenten). er staat ook circuitsonline.net in