Wowww, ineens de deadline verschoven

Das wel effe schrikken!
Ik zou het eigenlijk het weekend door gaan spreken met mijn geldschieters
Je hoort het zo snel mogelijk van me... pfff
edit
Ik zie dat die UltraScope software niet bijgeleverd wordt. Das toch wel jammer, heb je zo'n ding, kun je weer niet even snel een screenshotje maken.
Jeroen, kun je eens informeren hoeveel die software los kost?
Ik kom er ook niet helemaal uit hoe het met die USB en RS-232 aansluitingen zit. Er staat in dat het ding printer ondersteuning heeft, maar ik durf m'n kop d'r bijna om te verwedden dat ik een willekeurige inktjet niet zo 1,2,3 aan de USB-poort kan hangen en dat het dan maar zomaar werkt. En wat kun je met die RS-232?
Ook vind ik werkelijk niks terug in de handleiding over de interpretatie van digitale kanalen. Het staat zelfs nergens dat je de waarde in hex terug kan zien op je scherm. Dus niet de waarde op alle kanalen parallel op cursorpositie en ook niet een waarde die serieel langs komt op 1 kanaal. (I2C al helemaal daargelaten)
Free, heb jij die Rigol eigenlijk weleens echt in handen gehad, of heb je van zien en horen zeggen dat de functionaliteit grotendeels overeenkomt met die HP/Agilent? Want als ik de handleiding zo zie, mis ik toch een hoop van de handige features die je zo her en der noemde.
[Bericht gewijzigd door Jochem op 5 juni 2007 17:04:48]