Shock Media

Navigatie

[IA] Rigol Oscilloscoop

Forum > Meten & meetapparatuur > [IA] Rigol Oscilloscoop << Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Volgende >>
Naam Bericht
High met Henk
Honourable Member

met water in de mond blijf ik bij in dit topic....

echter hier is in mijn begroting ff geen mogelijkheid voor met het oog op de toekomst. De TDS320 was al een hele aderlating......

Trouwen is duur
samenwonen gaat waarsch ook niet gratis
en een 3 tal project auto's is ook neit leuk meer financieel gesproken!

over een jaar of 20 misschien nog zo'n actie????
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Mitchell S
Golden Member

ik voel me toch ook aangesproken! na overleg met het thuisfront heb ik besloten er ook één te gaan bestellen. Jeroen--> je krijgt spoedig een e-mail van mij.

edit: e-mail is verzonden.
High met Henk
Honourable Member

over welk model gaat het nu precies?
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
WilToyo
Golden Member

Rigol 1042CD, 40MHz met logic analyzer.
Jeroen Boere
Moderator

Ik heb net contact gehad met mijn leverancier:

De prijs staat vast, ook bij 10 stuks is de prijs 850 euro incl. btw EN verzending naar JOU toe.

Vergeet niet dat dit aanbod vreselijk goed is!!!!

enne voor de belgen goed nieuws: ze verzenden ook naar België. Er komen dus geen extra kosten bij!

tot zover deze berichtgeving.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2007 08:31:35 schreef Mitchell S:
ik voel me toch ook aangesproken! na overleg met het thuisfront heb ik besloten er ook één te gaan bestellen. Jeroen--> je krijgt spoedig een e-mail van mij.

edit: e-mail is verzonden.

nog niets ontvangen.. ook niet in het spamfilter.

wel naar jeroenboere [at] circuitsonline.net he

"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
WilToyo
Golden Member

Dat is vreselijk goed nieuws. Hoe wat wanneer kunnen we betalen.
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2007 12:50:56 schreef WilToyo:
Dat is vreselijk goed nieuws. Hoe wat wanneer kunnen we betalen.

Ik zit er aan te denken de deadline naar morgenavond op te schuiven om mee te doen.

Vanavond wil ik een mail wegdoen naar iedereen zodat het betalen kan beginnen zodat er maandag of begin volgende week besteld kan worden.
Mitchell S
Golden Member

Ik wil ook!!

jeroen, als het goed is heb je nu mail van me.

xbake

excellent!, en dan kan het wachten beginnen
erg goed nieuws ook dat ze voor dezelfde prijs naar België verzenden, thx!
Meten is weten!
Mitchell S
Golden Member

quote:

Ik zit er aan te denken de deadline naar morgenavond op te schuiven om mee te doen.
Vanavond wil ik een mail wegdoen naar iedereen zodat het betalen kan beginnen zodat er maandag of begin volgende week besteld kan worden.

is idd een goed idee ( als je mijn mail ontvangen hebt ) De geinteresseerde zijn op de hoogte dus degene die nog niet beslist heeft moet dit snel doen
Paul Nieuwkamp
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 12:54:38 schreef Jeroen Boere:
[...]

Dat is dus _vervroegen_ ? maandag 4 juni 2007 09:35:59 roep je nog de 10e om 9 uur 's avonds

Okee, dan ga ik hier wat binnendoorweggetjes bewandelen voor info van de salarisadministratie, anders kreeg is die eind deze week pas
shiptronic
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 12:54:38 schreef Jeroen Boere:
[...]

Is het mogelijk om vooraf (evt via de mail) de factuur te ontvangen? dit ivm. de boekhouding en kan het rechstreeks aan de leverancier betaald worden?
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
Mitchell S
Golden Member

volgens mij moesten we aan jeroen betalen. Die zou het dan in 1 keer betalen aan het bedrijf..
Jeroen Boere
Moderator

@ Paul:
Ja, dit komt omdat de meeste mensen het niet voor elkaar krijgen om om tijd te betalen (trage banken etc). Ik wil zo snel mogelijk bestellen.

@Shiptronic:
Betaling gaat via mij, bij levering krijg je een factuur van de leverancier.
Mitchell S
Golden Member

@ jeroen:

heeft u nog steeds geen mail ontvangen van mij?

xbake

quote:
Op 5 juni 2007 14:01:48 schreef Jeroen Boere:
@ Paul:
Ja, dit komt omdat de meeste mensen het niet voor elkaar krijgen om om tijd te betalen (trage banken etc). Ik wil zo snel mogelijk bestellen.

inderdaad, van belgië naar nederland durft dit al gauw een dag of 4-5 duren heb ik gemerkt
Meten is weten!
Paul Nieuwkamp
Golden Member

Okee, mail gestuurd Heb genoeg uren gemaakt om niet te diep in de reserves te tasten
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2007 14:10:26 schreef Mitchell S:
@ jeroen:

heeft u nog steeds geen mail ontvangen van mij?

ik zal het rond 17.15 weer bekijken, ben nu op mijn werk.
Jochem_S
Golden Member

Wowww, ineens de deadline verschoven Das wel effe schrikken!
Ik zou het eigenlijk het weekend door gaan spreken met mijn geldschieters

Je hoort het zo snel mogelijk van me... pfff

edit
Ik zie dat die UltraScope software niet bijgeleverd wordt. Das toch wel jammer, heb je zo'n ding, kun je weer niet even snel een screenshotje maken.
Jeroen, kun je eens informeren hoeveel die software los kost?

Ik kom er ook niet helemaal uit hoe het met die USB en RS-232 aansluitingen zit. Er staat in dat het ding printer ondersteuning heeft, maar ik durf m'n kop d'r bijna om te verwedden dat ik een willekeurige inktjet niet zo 1,2,3 aan de USB-poort kan hangen en dat het dan maar zomaar werkt. En wat kun je met die RS-232?

Ook vind ik werkelijk niks terug in de handleiding over de interpretatie van digitale kanalen. Het staat zelfs nergens dat je de waarde in hex terug kan zien op je scherm. Dus niet de waarde op alle kanalen parallel op cursorpositie en ook niet een waarde die serieel langs komt op 1 kanaal. (I2C al helemaal daargelaten)

Free, heb jij die Rigol eigenlijk weleens echt in handen gehad, of heb je van zien en horen zeggen dat de functionaliteit grotendeels overeenkomt met die HP/Agilent? Want als ik de handleiding zo zie, mis ik toch een hoop van de handige features die je zo her en der noemde.
[Bericht gewijzigd door Jochem_S op 5 juni 2007 17:04:48]
Paul Nieuwkamp
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 16:35:30 schreef Jochem_S:
Ik zie dat die UltraScope software niet bijgeleverd wordt.
Die kun je zo te zien gewoon downloaden
quote:
Jeroen, kun je eens informeren hoeveel die software los kost?
Of die instrument bag Een USB-kabel (of desnoods RS232) heb ik wel
quote:
een willekeurige inktjet niet zo 1,2,3 aan de USB-poort kan hangen en dat het dan maar zomaar werkt.
Hmm, geen idee of er een generieke USB-printer-driver is. Gezien de gigabytes aan meuk die HP meelevert zal dat wel niet
quote:
En wat kun je met die RS-232?
Op de PC aansluiten voor de UltraScope, net als de USB-B aansluiting. De USB-A aan de voorkant is voor Mass Storage Devices en schijnbaar printers.
Mitchell S
Golden Member

waar zie je dat de software niet meegeleverd zit als ik mag vragen?
Jeroen Boere
Moderator

dde vraag van de software heb ik ook al weggelegt bij mijn importeur, maar nog geen antwoord op gehad.

@paul nieuwkamp: je wilt er dus een softcase bij hebben?

ik zal vragen hoe duur dit is.

@paul en mitchell S: nog geen mail ontvangen!
xbake

je hebt een demo download en een gewone download voor Ultrascope... Wat is het nut van een demo en een (denk ik) te betalen versie online te zetten ?

voor het hexadecimaal weergeven van digitale signalen; zal ik ook even uitpluizen...

edit: lees even pagina 2-100 (130/166), 2de stuk van de blz

de software is blijkbaar volledig te downloaden van hun website, gratis! 11MB in totaal. Installeert ook usb drivers heb ik gezien. Het is meer dan is een scoopbeeldje binnennemen, je hebt volledige controle en instelmogelijkheden van je scoop !!
[Bericht gewijzigd door xbake op 5 juni 2007 17:33:28]
Meten is weten!
Mitchell S
Golden Member

ik ben nu op me werk, ik zal het zo vanaf me thuis pc proberen. Als het wederom niet lukt zal ik het via mijn school-e-mail adres sturen. Probleem is echter dat dat adres over een paar weken "weg" is omdat ik dan klaar ben...
Zoeken in topic << Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Volgende >>