Shock Media

Navigatie

[IA] Rigol Oscilloscoop

Forum > Meten & meetapparatuur > [IA] Rigol Oscilloscoop << Vorige | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Volgende >>
Naam Bericht
stefsky

Misschien een idee:

Met een hele hoop mensen een bepaald type oscilloscoop bestellen en zo de prijs kunnen drukken

moet dan wel een degelijk budgetexemplaar zoals deze zijn
If everyone thinks alike, no one thinks very much
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2007 22:07:23 schreef stefsky:
Misschien een idee:

Met een hele hoop mensen een bepaald type oscilloscoop bestellen en zo de prijs kunnen drukken

wat is je idee nu ?

ff voor jou informatie (duidelijk niet het hele topic gelezen...)
normaal zijn deze scoops te koop voor 969,- euro ex btw
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
xbake

mail is naar je verstuurd jeroen. ook ik maak het geld vanavond nog over via netbanking, al duurt dat toch enige dagen voor je het hebt. maandag is het zeker wel binnen hoor

Laat je iets weten (eventueel via het forum hier) wanneer de betaling binnen is?

mvg, bert

EDIT: geld verstuurd
[Bericht gewijzigd door xbake op 5 juni 2007 22:28:28]
Meten is weten!
Jeroen Boere
Moderator

hmm, regeltje vergeten in de mail blijkbaar:

je krijgt een mail als ik de betaling heb ontvangen
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
free_electron

quote:
Op 5 juni 2007 19:58:23 schreef Nico.c:
Ik zat nog even naar de specs te kijken, maar het TFT scherm is slechts 5,7" met 320x235 pixels. Dat is verrot weinig! Ik wil niet lullig doen, maar ik zou wachten tot de versie die de PC als uitleeseenheid gebruikt uitkomt of tenminste het instrument eerst eens proberen om teleurstelling vanwege het beperkte display te voorkomen.

haast alle scoops in dat formaat zitten met een QVGA display ( kwart vga ofte 320x240 )

trouwens die rigol heeft ook een vga output dacht ik. je kan daar desnoods een 40 inch lcd aan hangen ....

ik sta hier nog altijd met en 546xx naast mij. da werkt perfect.
Professioneel ElectronenTemmer - 8 April 08 : 7.355.303
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 5 juni 2007 22:24:56 schreef free_electron:
[...]

haast alle scoops in dat formaat zitten met een QVGA display ( kwart vga ofte 320x240 )

trouwens die rigol heeft ook een vga output dacht ik. je kan daar desnoods een 40 inch lcd aan hangen ....

ik sta hier nog altijd met en 546xx naast mij. da werkt perfect.

specs zeggen daar niets over...
xbake

volgens mij hebben ze ook geen vga output. je kan de beelden echter wel binnenvragen op pc... dan kan je ze vergroten zoveel je wil
Meten is weten!
shiptronic
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 22:23:32 schreef Jeroen Boere:
hmm, regeltje vergeten in de mail blijkbaar:

je krijgt een mail als ik de betaling heb ontvangen

Mijne is ook betaald,

@jeroen, je was je woonplaats ook vergeten, moet je bij de ABN invullen

das dus al twee regels.

VGA out zit er niet op , vind ik wel jammer , maar de PC gaat er toch aan, voor groot beeld en opslag en printen !

WOW, zie net je lijst 13 LIEFhebbers al !!!
quote:
Misschien een idee:

HEEEEEEEEELE diepe zucht

jong als je rap bent, kun je vanacht het hele tpoic door lezen en er voor morgen nog een bestellen, anders ben je te laat.
[Bericht gewijzigd door shiptronic op 5 juni 2007 22:48:14]
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
shiptronic
Golden Member

Maken jullie ook wat extra over voor Jeroen, dan krijg je vast wel een leuk Membership sign
Paul Nieuwkamp
Golden Member

Oh, is dat geld voor Jeroen? Dacht dat het naar de site ging Hmm, 850 euro bijgedragen aan de site, wat voor status krijg je dan? De hoogste gradatie nu is bij 50 euro
WilToyo
Golden Member

Mijn idee.

betaling verstuurd.
shiptronic
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 22:57:15 schreef Paul Nieuwkamp:
wat voor status krijg je dan?

Scope Member?

RIGOL Member?

quote:
Op 30 mei 2007 11:04:47 schreef shiptronic:
als er een [IA] van komt heb ik ook wel interesse in zo'n rigol

ik voel me toch een beetje schuldig
[Bericht gewijzigd door shiptronic op 5 juni 2007 23:01:35]
Jeroen Boere
Moderator

nou, 850 is voor mij, een mooie vakantie ervan

en de rest gaat naar CO
WilToyo
Golden Member

En dan krijgen we zeker vakantiekiekjes te zien met een rigol op de achtergrond. maaruh heb je mijn mail ontvangen weet niet zeker of het goed is gegaan.
Mitchell S
Golden Member

quote:
Misschien een idee:

ik vind dit wel een goed idee

ik ben blij dat ik er al 1 besteld/betaald heb
marder

@Jeroen , heb ik dit nu goed gelezen dat je de dag voor de bestelling te kunnen plaatsen via mail naar jou toe gisteren is afgerond ? ben ik dan te laat om deze alsnog te kunnen doen , ik lees dit nu maar pas.

Hopelijk kan ik nog mee met deze IA

Mvg Luc
Paul Nieuwkamp
Golden Member

Het geld moet maandag op Jeroens rekening staan, dus ik gok dat je nog wel mee kan doen dan heel snel moet zijn aangezien het vanuit België naar Nederland overgemaakt moet worden...

Mijn Postbank.nl toont al wel mijn lagere saldo, maar de overschrijving niet, dus ik kan je niet alvast aan een rekeningnummer helpen (zit op mijn werk).
Mitchell S
Golden Member

je kan het beste jeroen een mailtje sturen. ik wil en ga hier geen bankgegevens van een ander plaatsen.

de betaling moet idd VOOR maandag avond binnen zijn bij jeroen. ik weet alleen niet of jeroen al heeft doorgegeven hoeveel scoop hij gaat bestellen, al denk ik van niet...
marder

heb net een mailtje verstuurd naar Jeroen , betaling gebeurt idd vanuit belgie en hoop dus dat deze alsnog snel genoeg kan gebeuren. Ik weet niet als je betaalt via ING bank dit sneller zou zijn aangezien deze bank in Ned ook bestaat, ik zie wel.

Zo te zien zullen er redelijk wat scopes besteld worden, hopelijk gaat die grotere aantallen niet veel invloed hebben op de leveringstermijn (stockvoorraad hopelijk voldoende hé)

Uitkijkend naar de komende weken alvast bedankt voor de moeite aan Jeroen.

Mvg Luc
Mitchell S
Golden Member

13 personen gisteravond, met jou erbij dus 14. levertijd is 6 weken...
xbake

@marder

ik schrijf het geld ook over vanuit België; dit is gisteravond gebeurt. Ik denk dat jeroen af en toe wel zijn mail leest op het werk, dus je kan hem inderdaad best een mailtje sturen. Als je vanavond ten laatste!! het geld overschrijft lijkt het me wel in orde te komen. Later niet meer, want het duurt toch een dag of 4à5, hangt ook beetje af van de bank die jij en jeroen hebben...

Als je zeker bent van de aankoop van zo'n scoop, verstrek jeroen dan ook volgende gegevens:

- Het rekeningnummer waarvan ik de transactie kan verwachten.
- Jou Echte naam
- Jou CO Nickname
- Jou Adres (straat, huisnummer, postcode, plaats, land)

mvg, bert
Meten is weten!
Jochem_S
Golden Member

quote:
Op 5 juni 2007 12:54:38 schreef Jeroen Boere:
Ik zit er aan te denken de deadline naar morgenavond op te schuiven om mee te doen.

Dit schreef hij gisteren, dus tot vanavond aanmelden. inderdaad dan wel zorgen dat het geld op tijd binnen is.

Ik denk dat ik dan toch ook maar mee moet gaan doen
Aart

Ik doe ook mee, mail is onderweg
AartSite
Jan klaasen

* Jan klaasen Jan Klaasen, heeft het heel moeilijk maar kan het zich echt niet veroorloven. weet iemand een sponer?
Bachelor of Social Work
xbake

dat zijn er dan al 16!, mooi

@jan klaasen: misschien even bij je grootouders ? die van mij wouden in elk geval 'wat' sponseren
[Bericht gewijzigd door xbake op 6 juni 2007 12:53:28]
Meten is weten!
Zoeken in topic << Vorige | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Volgende >>