[IA] Rigol Oscilloscoop

Mitchell S

Golden Member

ik weet niet of jeroen al besteld heeft. maar hij heeft het erg druk op het moment, dus een reactie van hem komt waarschijnlijk in de avonduren (hij zei dacht ik na 21:00)
ik sta op het punt om naar de bank te gaan , heb gisteren na 21h nog een mail gehad van Jeroen.
Alleen heb ik geen adres en of gemeente van jeroen , is dit geen noodzaak als gegeven om een overschrijving volledig te maken ? Hoe zit dat bij anderen hier , als het kan niet lang te wachten om te antwoorden aub , zou graag naar de bank vertrekken.

Mvg Luc
Mitchell S

Golden Member

voor het overschrijven heb ik met internet bankieren nog nooit een adres gebruikt...
hallo luc

je hebt helemaal geen woonplaats van jeroen nodig (ik toch alvast niet), zeker niet bij netbanking.

De key die je krijgt is sowiezo een softwarekey, staat erbij, geen USB-key's dus !

Ik ben zelf student, en kan je zeggen dat bij ons de scopen (ook tektronix, weet alleen niet precies welke, maar tzijn er met monochroom scherm, wss dus een TDS200 ofzo) aan een staalkabel hangen...Dat zal best ook met een reden zijn vermoed ik . Ik denk dat er zo'n bevestingsoogje is zoals je bij laptops hebt..
Meten is weten!
Shiptronic

Golden Member

Op 7 juni 2007 09:20:23 schreef rew:
Ehhh. Ik dacht dat deze actie via "samenkopen.net" liep, daar zag ik hem ook. Heb de laatste dagen geprobeerd daar bepaalde knoppen te vinden die ik eerst niet kon vinden. Ik denk nu dat ik weet waar ze zitten, en denk nu dat ik kan aflezen dat DAAR nog niemand heeft ingeschreven....

Kortom, kan ik nog meedoen? Ik wil de 40MHz, met LA. Kennelijk weten anderen hier een rekeningnummer, dus ik ga de thread verder rustig uitlezen, dan moet dat ook komen. Als het echt niet meer lukt, dan stuur je het geld maar weer terug..... Afgesproken?

DAAR, hadden zich wel mensen ingeschreven, maar die hebben geanuleerd en hem in deze actie gestopt

@ Rew , kijk even in je postbus, je hebt mail