Op 31 mei 2007 14:21:49 schreef Mitchell S:
dan heb je het pakje zeker 3 weken laten liggen op het postkantoor???

Golden Member
Golden Member
Op 31 mei 2007 14:41:14 schreef alex278:
Ah, da's een niet-zo handige verzendoptie. Ik heb al contact opgenomen met de verzender, en ik geloof dat --als daar niets uitkomt-- ik over een paar dagen maar een paypal-refund danwel een creditcardtransactie moet gaan terugdraaien.
Golden Member
)Golden Member
Want op zich heeft die ebay winkel wel de beste prijzen, je kan dan een 60MHz voor hetzelfde geld kopen als een 40Mhz bij elquip. Die winkels moeten dan wel flink omlaag gaan wil dat nog lager worden.
Golden Member
Op 31 mei 2007 15:52:00 schreef alex278:
Moeilijk. Ik hoor daar hele wisselende verhalen over; zowel van verkopers als kopers dat 't wel of niet werkt. [...]
Golden Member
Op 30 mei 2007 12:13:45 schreef Jochem_S:
Nou, dan zit je al aan 5 bijna?
Ik zie dat iedereen zo'n beetje die analyzer-optie erbij wil. Ik neem aan dat men dan ook de 40 MHz versie wil? WilToyo, madwizard, Mitchell S, Jeroen Boere, what about it? Of zouden jullie genoegen nemen met de DS-1022CD (20 MHz)? Ik vind dat voor die laatste euro's eigenlijk zonde. Beetje investeren in een paar MHz voor de toekomst kan geen kwaad lijkt me persoonlijk.
Golden Member
) Golden Member
Moderator

Golden Member
De hele handleiding noemt de PC verder ook nietm hij weet nog net te melden dat je een paar baud-rates in kunt stellen... Golden Member
Op 31 mei 2007 17:55:52 schreef alex278:
Nadeeltje van FedEx, UPS en zo: distributiecentra zitten voor mij 40 kilometer verderop, op een industrieterrein, en ik heb geen rijbewijs.
Afgezien daarvan zijn ze wel een stuk sneller.
Geachte Heer,
Hartelijk dank voor uw interesse in de Rigol DS1000 oscilloscopen.
Hebt u al een demonstratie gehad van dit toestel ?
Ik neem aan dat het de bedoeling is om de toestellen te gebruiken in een labo voor studenten ?
Vriendelijke Groeten,
Chris Cuypers
[Bericht gewijzigd door Mitchell S op 31 mei 2007 19:09:56]
Golden Member
Op 31 mei 2007 18:21:57 schreef Jeroen Boere:
nnou, ik heb nog steeds geen reactie van elquip gehad. morgen weer een dag
anders maar eens bellen naar die lui.
[Bericht gewijzigd door Xenobinol op 31 mei 2007 23:58:29]
Golden Member
Laatste zin was n.a.v. mijn vraag over garantie-afhandeling. Maar komt dus op 690/stuk inclusief verzending, die gedachte houden we even vast
Hi Jochem
sorry, wrong caculation last time. it is 650 Euro each (DS1042CD) when you order 5 pcs. and 200Euro for shipping 5pcs to Netherland via TNT. Free shipping back and Free replacement will be provided by us when a faulty developed during the first year.
Regards
Laurence
Ik ben wel benieuwd wat er dan nog bij de douane bij komt. Sowieso BTW begrijp ik? En wat zouden de andere inklarings-/administratie-/invoerkosten nog behelzen? Welk gedeelte daarvan viel weg voor meetapparatuur?Moderator

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op 1 juni 2007 11:38:16]