voor de verzend kosten,
lucht post is het goedkoopste natuurlijk.
Via DHL, UPS of Fedex is wat afhankelijk van het formaat van de doos. want ik denk dat het formaat over de gewicht clase valt. weet het formaat nog niet van de verpakking want dat zal ik nodig hebben om de express post fee uit te kunnen rekenen.
voor de garantie. gewoon op de zelfde manier ook terug sturen ik betaal de 32 euro dan wel voor het terug sturen en sturen we het terug per lucht post.
je moet wel een formulier invullen die bij de scoop zit en die moet naar de fabriek verzonden worden voor de garantie.
wat misschien hier voor de beste oplossing kan zijn is dat ik ze er uit haal en naar de fabriek stuur. omdat ik niet exact weet hoe de garantie afhandeling is voor de scoop als het op deze manier gaat. dit omdat deze scoops voor de Chinese markt bedoelt zijn.
(mocht je zelf de scoop slopen door b.v. een te hoge spanning direct op de ingang te zetten of door een aard loep een sluiting maakt. dan zul je achter af wel zelf de verzend kosten en de reparatie kosten moeten betalen maar dat lijkt me normaal

)
met de express post heb je de meeste kans op invoer belasting. maar ik zal er een rekening bij doen met b.v. 250-350 euro zodat het nog niet ongeloof waardig lijkt maar ook niet te hoog is.
voor de betaling. daar moeten we dan inderdaad een goede dead line voor stellen. zo dat niet iedereen moet wachten.
wat hebben jullie liever een sk? of gewoon hier afhandelen?
[Bericht gewijzigd door LEDSEE op 2 juni 2007 15:02:24]