Shock Media

Navigatie

Grappige foto_opdrachten topic

Forum > Lieve moderators > Grappige foto_opdrachten topic
Naam Bericht
big bang

Nog eens een vraagje,

Wat dachten jullie ervan om nog eens een ronde Foto_opdrachten op te zetten, zoiets als Hier

Het viel blijkbaar wel in de smaak bij velen, echter, er werd soms geleuterd en niet altijd correct opgevolgd, wat dan leidt tot verwatering.

Het zou de bedoeling zijn prachtige, zeer mooie of speciale dingen te tonen; ludieke of grappige zaken waarmee je je scheef en krom kan lachen.
En ik zou duidelijke regels definiëren, en webfoto's ook toelaten om de mensen zonder fototoestel niet uit te sluiten en echt grappige zaken die op het web vertoeven ook te kunnen tonen. Maar wel binnen de voorafgestelde spelregels wat betreft grootte en het moet over elektronica gaan.

Dus als ik hier een "go" krijg, start ik dat wel op onder de kop 'algemene elektronica'. Laat maar horen welke regels jullie vinden die er dienen gevolgd te worden.

- - big bang - -
Een voordeel van dementie is dat je je eigen paaseieren kan verstoppen... ;-)
aard

wachten op goedkeuring maar lijkt me wel een leuk idee ja
dus...
Jeroen Boere
Moderator

als het electronica related blijft is het voor mij OK
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Tim Blanckaert

dan mss wel een paar regels of zo, aleja, dat er weer geen foto's zijn boven de 500KB of zo
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
kluyze
Golden Member

En minder door elkaar roepen, ik herinner me dat er in het vorige topic soms 2 opdrachten tegelijk geroepen werden, dat maakt het nogal slordig naar mijn mening.
'The only thing 2 engineers will agree upon, is that the 3rd one is an idiot.' - 'shakespear was a mathematic : root(4*b^2) = 2b or -2b'
pros

Die opdrachten zijn er, wat mij betreft, te veel aan. Ik vraag me met vreze af, hoe een opdracht in dit topic gaat klinken. "Ik wil nu een foto zien, waarbij een Z80 over kop gaat als hij in de klem gereden wordt door een 2764 en een 62256"?
Maar wellicht heeft big bang betere ideeën...
Een stijgtijd van 1V/nS komt overeen met 3600000000000V/h. Pros Robaer (1995)
big bang

O.K. toestemming van Jeroen, das prachtig.
@ Pros, neenee, terdege wel binnen de regels die we vooraf opstellen, en haalbare opdrachten, mooi, ludiek. En het moet serieus blijven. Tis bedoeld om ons mee te amuseren.

En de mods zullen wel een oogje in het zeil houden zeker.

Nu zit ik in tijdsgebrek, maar zal morgenavond proberen eens wat op te stellen en te posten.

- - big bang - -
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 19 juni 2007 23:32:13 schreef big bang:
En de mods zullen wel een oogje in het zeil houden zeker.

joe ken kaunt on tet
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
big bang

Het is zover! We zijn van start gegaan onder 'Algemene Elektronica'

Link

- - big bang - -
Zoeken in topic