Shock Media

Navigatie

Het mooie foto opdrachten Topic

Forum > Algemene elektronica > Het mooie foto opdrachten Topic << Vorige | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | Volgende >>
Naam Bericht
leime

zou je het ook gewoon hier willen zetten? dan zie ik het ook

leime
Waarom ligt iets toch altijd op de laatste plek waar je zoekt? M'n webstekie
pcnerd
Golden Member

mwah, is niet echt een geautomatiseerd huisdeel, maar ben bang dat er binnen 24u niks nieuws komt...
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
Sine
Moderator

Ik heb zo even geen foute projecten ... maar ik vind die van Twabi2 op de vorige pagina al erg dicht bij komen
No offense SOP packages, but gentlemen prefer chips with longer legs.
Twabi2

@Sine: wat is daar mis mee?
The Space Shuttle Simulator
reddevil

Mijn demotica systeem is nog niet af, het is nog in proto type fase. Dit is een 4 kanaals versie, wat zowel triac's als relais gaat sturen.
Men kan achteraf ook nog de printen van de sturing wisselen.
De bedoeling is dat later alles, dus nog andere modules met mekaar gaan communiceren.

Als het goedgekeurd is
Je mooiste behuizing zelfgemaakt.
[Bericht gewijzigd door reddevil op 2 juni 2008 17:29:31]
Professioneel LED Temmer alléé dat hoop ik.
pcnerd
Golden Member

Komt al stukken meer in de buurt, zullen we is kijken hoever we in de 24u komen? .
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
gitaarstudentje

TJ en Leime dank voor de interesse, ik zal morgen even zien waar ik het gezet heb. Was ons eindwerk dit jaar -> nog een beetje in testfase (door "accidentjes" is er al wat gesneuveld... maar een 5-koppige jury en 20 studenten kunnen de werking bevestigen )

**Gereserveerd voor link naar schema/programma**

/edit: ik weet dat "morgen" al voorbij is maar heb nog geen tijd gehad -> het komt op men site en post de link zodra ik het erop heb gezet

[Bericht gewijzigd door gitaarstudentje op 3 juni 2008 19:08:49]
www.schematheek.net finally back online! || www.zatar-electronics.be
bvbart

Ik denk dat de 24 uur wel om is, dus ga ik maar verder.
Niewe opdracht(om maar verder te doen met de behuizing):

De grootste of zwaarste (zelfgemaakte)behuizing.
SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tijd om de uitdaging voor µC aan te gaan, als er iemand tips heeft, altijd welkom
bassie-

Is dat met of zonder inhoud?
bvbart

Zonder inhoud, gewoon de kast zelf. Anders is het wat makkelijker en meer een opdracht zoals: zwaarste project.(is al zo ongeveer iets geweest)
SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tijd om de uitdaging voor µC aan te gaan, als er iemand tips heeft, altijd welkom
bassie-

Hij is niet van mij maar ik denk dat niet dat veel mensen een zwaarder elektronica kastje gemaakt hebben klik
bvbart

Dat zal wel winnen, met die granieten behuizing(als daar nog veel transfo's in moeten, amai mijne rug). Volgende opdracht?
Henry S.
Moderator

jammer dat het iets is van een niet-COér. Anders wordt het zo'n opzoek topic
[Bericht gewijzigd door Henry S. op 4 juni 2008 18:28:46]
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
bvbart

Inderdaad, ik had ook gehoopt op iets zelfgebouwd of door een andere CO'er, maar ja.
leime

nou de 24 uur is wel om.

Je romeligste exipimenteerprint die je gemaakt hebt

leime
Kristian

Ik geef geen nieuwe opdracht want dit word echt nog wel overtroffen door iemand.
[Bericht gewijzigd door Kristian op 4 juni 2008 18:56:30]
help

Aannemend dat je experimenteerprint bedoelt, zullen er denk ik weinig mensen die zijn die de romellige printen ook op de foto vastleggen.

EDIT: @ hierboven dat is nog niet erg rommelig he ..
[Bericht gewijzigd door help op 4 juni 2008 18:56:39]
www.janfernhout.nl | www.elecdev.nl
bvbart

Zo net kan ik niet op gaatjesprint solderen hoor. Ik vind het te netjes om als rommeligste print door te gaan.
leime

klopt.. Als ik iets maak probeer ik hoe dan ook zo weinig mogelijk print in beslag te nemen. (slechte eigenschap) maar toch doe ik het steeds weer.

leime
electro_freakz

dan hebben we dus iets gemeen
schrijf eens iets in het gastenboek -> http://electrofreakz.tk/
Technojunk
Member

Elektro, Jij hebt ook nog van die printjes liggen, die van je programmer.. wint geheid
[Bericht gewijzigd door Technojunk op 4 juni 2008 20:12:17]
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
leime

quote:
Op 4 juni 2008 20:10:09 schreef electro_freakz:
dan hebben we dus iets gemeen

Ik probeer de laatste tijd wat te verminderen maar 't lukt nog niet echt gisteren weer zo'n rommelprint in elkaar gevlanst

Nu maar weer ontopic dacht ik maar

Leime
Sine
Moderator

Deze komt in de buurt ....

Op gerecycled gaatjesbord :
No offense SOP packages, but gentlemen prefer chips with longer legs.
electro_freakz

als jullie het niet erg vinden ga ik eens tussen mijn rommel zoeken.
schrijf eens iets in het gastenboek -> http://electrofreakz.tk/
bvbart

Ondertussen zal ik ook maar wat zoeken in die puinhoop van mij, het zullen wel geen grote printplaten zijn want ik maak nog niet zo'n grote projecten.

EDIT:Hier zijn er enkele kleintjes:

en

Bovenste is een IR lichtsluisje.
Onderste is een onafgewerkt project om wat ledjes te laten knipperen in een bepaalde volgorde.
[Bericht gewijzigd door bvbart op 4 juni 2008 20:42:17]
Zoeken in topic << Vorige | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | Volgende >>