| Naam |
Bericht |
subsonik
Special Member
|
Zoiets?
OK, ik heb het niet zelf gemaakt, maar een maat van me. Hij heeft het gesoldeerd met m'n Aoyue heteluchtboutje. Het ding is trouwens een dual channel DVI grabber.
BTW, ik heb het aantal pinnen niet geteld. Het ziet er iig meer dan 100 uit.
|
jongensenwetenschap
|

aan deze heb ik meegewerkt. Is dat voldoende?
a deeper shade of soul
|
Sine
Moderator
|
holy moses ... wat is dat !?
No offense SOP packages, but gentlemen prefer chips with longer legs.
|
turboturbine
|
een gokkast
|
jongensenwetenschap
|
nee geen gokkast, is een stukje elektronika van een laptop video-editor. in dit geval een AJ-LT75.
post een foto van een meettoestel(liefst het binnenwerk) waarin elektronika en mechanika samenwerken om het gestelde doel te bereiken
bvb een spectrumanalyser met motoraangedreven afstemcondensatorenbank. naar het schijnt heeft dat bestaan, ik heb het nog nooit gezien. [Bericht gewijzigd door jongensenwetenschap op 7 juli 2007 01:35:07]
a deeper shade of soul
|
klein is fijn
Moderator
|
quote:
Meer van: "Holy Moses wat gebeurt hier allemaal?"
Opdracht van jongensenwetenschap wordt bij deze goedgekeurt, dus hij geeft een nieuwe opdracht op.
We gaan niet random foto's posten zoals turboturbine!
Even wat posts verwijdert, het wachten is op jongensenwetenschap of de 24 uurs tijdslimiet. [Bericht gewijzigd door klein is fijn op 7 juli 2007 00:57:01]
kif gaat naar is in Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
quote:
Bob wrote, "THIS was actually the breadboard for the LM131 V-to-F converter - which I designed in 1977, and which is still being designed in, today, and is still in production. Yes, it can be used to convert voltages to F - and then you use a counter, to make a very linear digital conversion - or for F-to-V."
quote:
wel een grappige foto alleen is die wel express zo vol gestopt voor het boek he 
Past perfekt bij z'n baard [Bericht gewijzigd door Henry S. op 7 juli 2007 01:04:13]
Lid van genootschap "De Mexicaanse Hond" +++++ Een ATX-voeding is geen labvoeding! +++++ Waarom ligt gereedschap altijd op een plek waar je het niet neergelegd hebt?
|
Sine
Moderator
|
quote:
Een NLS voltmeter,

Uitlezing met edgelit gloeilamp display, gestuurd door uniselectors, de uniselectors sturen naast de gloeilampen via een tweede rij contacten weerstanden.
Die weerstanden hangen in een brug die de gemeten spanning met een referentie vergelijken, is de brug in evenwicht wordt er niet verder geteld en is de weergegeven spanning gelijk aan de gemeten spanning.
De uniselectors zitten onder olie in de zes metalen kannetjes bovenaan.
Volgende opdracht ...
Een poject in een (te) vaak gerecycled kastje
Ik kwam net zelf een doosje tegen wat toch net iets te veel gaten had om nog te gebruiken
[Bericht gewijzigd door Sine op 7 juli 2007 15:18:20]
|
riktw
|
de 24 uur zijn allang om dus hier een nieuwe opdracht
een zelfbouw project met meer dan 100 ledjes
[Bericht gewijzigd door riktw op 9 juli 2007 20:17:28]
alles kan en dat moet kunnen!
|
christiaan-elektro
|
http://www.christiaan-elektro.nl/page.php?7
6*6*6 ledkubus
je mooistje behuizing [Bericht gewijzigd door christiaan-elektro op 9 juli 2007 21:29:43]
Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
|
Stynus
|
http://www.elektronicastynus.be ||| http://www.schematheek.net ||| Goedkope kwaliteits webhosting
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
quote:
Damn, klasse A versterker nog niet klaar...
Lid van genootschap "De Mexicaanse Hond" +++++ Een ATX-voeding is geen labvoeding! +++++ Waarom ligt gereedschap altijd op een plek waar je het niet neergelegd hebt?
|
WilToyo
Golden Member
|
Ik heb geen zelfgebouwde versterker en al helemaal geen kat. Ik zit nu eigenlijk op een foto van KT88 te wachten.
|Steun het front vóór de "gooi er maar een avr tegenaan" hobbyisten !| www.wilcodejong.nl/projects | Een coupé is geen off-the-road|
|
High met Henk
Honourable Member
|
ik heb zat KAT's maar geen eigenbouw versterker........ Elke keer dat ik iets teken/ontwerp komt er iemand die me iets kant en klaar verkoopt vor de prijs waar ik geen trafo voor kan kopen.....
Maar wat is het doel van een KATalysator nou op een versterker????
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
|
christiaan-elektro
|
quote:
dat heb je fout. ik zie aan de onderkant nog een ruimte zitten  kan je zo nog een 7805 voeding in bouwen
Bezoek ook eens: www.christiaan-elektro.nl
|
Peter112
Member
|
quote: Op 9 juli 2007 21:14:22 schreef High met Henk:
ik heb zat KAT's maar geen eigenbouw versterker........ Elke keer dat ik iets teken/ontwerp komt er iemand die me iets kant en klaar verkoopt vor de prijs waar ik geen trafo voor kan kopen.....
Maar wat is het doel van een KATalysator nou op een versterker????
Ik heb wel een zelfbouwversterker, maar die kat wil er niet op zitten.
teken de petitie voor een vrije NEN1010 http://www.knooble.com/petitie/
|
WillyHul
Golden Member
|
De kat vastbinden of vasthouden en dan een foto maken
(of is dat dierenmishandeling??)
|
~Galaxy
Special Member
|
quote: Ik heb wel een zelfbouwversterker, maar die kat wil er niet op zitten.
Zorg dat het barstenskoud is in huis, en die versterker het enige warme plekkie. Wedden dat...
In the beginning there was nothing.... and even that exploded...
|
Sine
Moderator
|
Gelijkrichters met top anode ? [Bericht gewijzigd door Sine op 9 juli 2007 22:10:45]
|
Corné 12
|
beetje photoshoppen en dan gewoon de kat er op plakken.
Ik heb wel een kat maar geen versterker.
|
Ledlover
|
de kat die wij een paar jaar geleden hadden, had als favoriete plekje de B6X23a buizenradio... mooie vlakke bovenkant, 2x el84, dus dat werd wel warm
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
Jochem_S
Golden Member
|
|
riktw
|
er is weer 24 uur om
iemand mag een nieuwe opdracht verzinnen
alles kan en dat moet kunnen!
|
Ledlover
|
ik zou graag zien...
een groot probleem in een zelfgebouwd apparaat
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
High met Henk
Honourable Member
|
hmm ik heb altijd grote problemen in zelfgebouwde apparaten
maak er alleen nooit foto's van. Een apparaat ZONDER grote problemen is geen uitdaging.
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
|