| Naam |
Bericht |
Erelce
Golden Member
|
hey, vooreerst complimenten voor het deskundig beheer van dit forum.
waar ik mij nog altijd het meeste aan erger is dat de secties altijd in een andere volgorde verschijnen.
kunnen deze niet gewoon alfabetisch blijven staan?
( na het selecteren van Forum in de linkse kolom )
( ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die dat hinderlijk vind )
anders nog een dikke pluim voor de Moderators.!    
AVR-oefeningen > Electronics 4 Fun If you've reached your goals you haven't set them high enough...
|
GJ_
Moderator
|
Die staan nu in de volgorde in welke het laatst gepost is. Ook daar is wel wat voor te zeggen natuurlijk alhoewel ik ook denk dat een vaste volgorde misschien duidelijker is.
www.xj3.nl
|
Erelce
Golden Member
|
misschien eens pollen ? wie wat verkiest, vast of flexibel?
( zou het technish mogelijk zijn zonder ingrijpende veranderingen? )
Het beste zou natuurlijk zijn om dit met bvb een rechtermuisklik te kunnen instellen )
of laatst gepost zou je een ander kleur kunnen geven, of een postbus-icoontje meegeven of een groen ledje laten branden ?
[Bericht gewijzigd door Erelce op 30 augustus 2007 21:03:03]
AVR-oefeningen > Electronics 4 Fun If you've reached your goals you haven't set them high enough...
|
pros
|
quote:
Ja, en vervolgens pollen om te bepalen welke sectie bovenaan moet verschijnen. Leute en vermaak gegarandeerd...
Een stijgtijd van 1V/nS komt overeen met 3600000000000V/h. Pros Robaer (1995)
|
Erelce
Golden Member
|
@ PROS
haha,
gewoon alfabetisch laten.
heb jij er geen last mee om telkens een sectie terug te zoeken in een lijst die steeds verandert?
|
GJ_
Moderator
|
Ik heb het vermoeden dat de meesten navigeren met het "meer..." rechts onder de laatste active topics.
Ik wel in ieder geval.
www.xj3.nl
|
klein is fijn
Moderator
|
quote:
En we hoeven de komende anderhalf jaar geen pollen meer te verzinnen.
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
Erelce
Golden Member
|
@ GJ_
bedoel je ' laatste discussies ' onderaan de secties?
dat heb ik inderdaad nog niet veel gebruikt, misschien moet ik daar vanaf nu een gewoonte van maken?
en vergeet dan maar mijn verzoek....
want ik zie al enkele negatieve reacties....
|
pros
|
quote:
Nee, omdat het nog nooit bij me opgekomen is naar secties te zoeken. Als de titel van een topic me boeiend lijkt, ga ik daar eens rondneuzen - ongeacht de sectie.
Een stijgtijd van 1V/nS komt overeen met 3600000000000V/h. Pros Robaer (1995)
|
Henry S.
Moderator
|
GJ bedoelt de 'meer' onder de 5 recentste topics rechtsboven onder het kopje Forum. Die verwijst ook naar de laatste discussies.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Fantomaz
Golden Member
|
quote:
Idem...
Ik weet niet eens wat TS nou precies bedoeld.
Het enige wat ik wel jammer vind is het ondergeschoven kindje van het vraag en aanbod gebreuren.
Advertenties zullen mij niet snel opvallen omdat ik alleen het forum bekijk.
Zouden nieuwe advertenties, óók tussen alle andere posts en topics staan, zou dat het vraag-en-aanbod gebeuren wel uit het isolement halen.
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
|
~Galaxy
Special Member
|
Gewoon laten zo als het is..
Waar ik wel mij wel eens aan erger is dat ik na een lange discussie het hele pokke-eind weer naar boven moet scrollen om een linkje te vinden.
In the beginning there was nothing.... and even that exploded...
|
Erelce
Golden Member
|
@ Henry S.
ja ok, ik heb het gevonden, bedankt... is hetzelfde als laatste discussies.....ok
in het vervolg zal ik zo navigeren,
Als het aan mij ligt mag deze topic afgesloten worden.
[Bericht gewijzigd door Erelce op 30 augustus 2007 22:39:31]
|
elektro_freak
|
quote:
inderdaad, heb ik mij ook al aan geërgerd, een linkje "top" zou hier niet misstaan, kan niet veel werk zijn (voor zover ik er iets van ken) (jeroen ?)
[Bericht gewijzigd door elektro_freak op 30 augustus 2007 22:03:00]
JAL-code voorbeelden op http://www.kortsluiting.tk
|
klein is fijn
Moderator
|
De Home toets op je toetsenbord?
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
riktw
|
ik heb nergens last van.
maar ik kijk er niet veel naar
kwam er pas vorige week achter dat en nu een nieuwe sectie is.
meten en meetapparatuur
alles kan en dat moet kunnen!
|
Djenn
|
quote:
Met de "home" toets zit je in één keer weer aan het begin van de pagina.
edit:
Oops, over het antwoord van KIF heen gelezen, sorry... [Bericht gewijzigd door Djenn op 31 augustus 2007 11:05:54]
|
muddy
|
Ik vind het zo wel handig. ALs ik dan bijvoorbeeld een op msn aan het praten ben, en weer terug kom op het forum, kan ik teminste zien of er nog wat nieuws bij is gekomen, zonder dat ik elke sectia apart aan moet gaan klikken
Is nog steeds (onderhand 1,5 jaar) bezig met de laser: alle fouten zijn nu opgespoord
|
Erelce
Golden Member
|
ja, inderdaad.
het lag aan mij, mijn manier van navigeren was verkeerd
|