[AnimoCheck] RGB 8x8 DotMatrix

waneer is de betaal datum als ik na de 10e kan betalen
wil ik er 5 stuks

stond er in de ts een link naar een pdf?
die is nu iig down bij mij

[Bericht gewijzigd door sould3mon op 4 januari 2008 20:26:18 (32%)]

EdwinNadorp

Golden Member

sorry, mijn interesse is vervlogen.
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
@sould3mon

het is voorlopig nog een animocheck. Als het overgaat in een IA dan laat ik het wel weten. betalen zal sowiezo wel na de 20e zijn, maak je niet druk :d.

Link is gefixt
Nog steeds interesse in 5 stuks
ik ook interesse in 2 of 3
waar wachten we nu eigenlijk op?
Op die G*are fabrikant, die verteld mij dat de verzendkosten ongeveer 1.70 dollar per stuk gaat zijn. Dus ben even verhaal aan het halen.

Als de maximum prijs €10 is, dan wil ik er ook misschien wel 2 tot 6 hebben

Gr. Rik
MagicBox

Golden Member

Als de pixels nu diffuus waren had ik er wel interesse in maar alas..
die 5 van mij zal je helaas moeten schrappen ik kan dit projectje deze maanden niet financieren
electro_freakz

Special Member

hoe zit het nou? is de maximumprijs dus 10 euro en waneer worden ze afgeleverd?

bedankt!

fabian
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
Turbokeu

Golden Member

Op 8 januari 2008 14:11:28 schreef MagicBox:
Als de pixels nu diffuus waren had ik er wel interesse in maar alas..

Idem voor mij...

Kan iemand mij bevestigen of die van Niels (samenkopen.net) diffuus zijn?
www.turbokeu.com - www.kdcs.be is niet meer - Time is money. Especially if you make Nixie clocks - The older I get, the better I was
Heb het al eens aan Niels gevraagd. Die van hem zijn ook helder. Ik ben al bezig met een actie. 1 probleem : Ik moet er minimaal 100 afnemen. Het gaat dus om erg veel geld. Ik zal dus een samenkoopacite op gaan zetten en de de mogelijkheid om te betalen pas openzetten als ik vind dat er genoeg zijn besteld. Ik heb namelijk geen zin om straks met 80 van die dingen te blijven zitten
kijk eens op <spam> hier staat ook een RGB led panel. om grote displays te maken. misschien is dit wat of kun je daar meer info krijgen.

Groeten

Ban verlengd tot 2 maanden wegens spammen van je eigen bedrijf ondanks eerdere waarschuwingen

[Bericht gewijzigd door Henry S. op 25 januari 2008 18:36:57 (28%)]

Dit display is feite niet hetzelfde product : bij de dotmatrix waar ik het over heb krijg je 64 ECHTE RGB-LEDjes voor een prijs van rond de 10 euro. Bij de website (van jou?) krijg je 16 rgb ledjes opgebouwd uit losse pixels. De prijs van sparkfun vond ik ( en heel veel anderen met mij ) heel hoog. Over de prijs van de link die je gaf doe ik daarom dan ook maar geen uitlatingen.

Toch bedankt voor het laten zien. Er zijn dus wel bedrijven die ze verkopen .

Voor de rest:

Ik ben bezig met een SK op te zetten. Een van deze dagen word hij goedgekeurd en kan er besteld worden.

Ok jongens! de actie is gestart :

Link

De actie gaat pas door bij minimale afname van 50 stuks!

hey cool, toch nog goedkoper dan niels . ik heb mijn bestelling geplaatst!
Heren! De prijs is verlaagd naar 6.70 euro. Een spotprijs voor een matrix met 64 rgb ledjes. Nog geen 11 cent per ledje! Matrixen komen nu van Niels Woelders, ons allen wel bekend neem ik aan.

Ik heb nog weinig bestellingen gezien van de CO members dus ik zou zeggen kom op met die bestellingen. Hoe meer hoe beter!

electro_freakz

Special Member

als het 6.70 word wil ik er zekers 1 of 2
hoe kan ik een bestelling plaatsen?

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op 27 januari 2008 16:54:54 (31%)]

Zie een paar posts hierboven daar staan een link naar www.samenkopen.net

Daar kan je je aanmelden en een bestelling plaatsen.
electro_freakz

Special Member

en betalen? gevonden!

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op 31 januari 2008 18:50:34 (38%)]

wat gaan jullie doen met jullie RGB matrices?

Ik haal er 4 stuks, en ben van plan om die door 1 microcontroller te laten aansturen. Verder heb ik geen concrete plannen. Iemand nog ideetjes?
Na ja:

Tetris
Breaker
Boter kaas en eieren
Plaatjes laten zien
Lichtkrant
Game of life

Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden