bijmij was het van in het begin overal waar knopjes en lampjes aanzaten was interessant (<6 jaar dan

)
daan rond 6-7 jaar niet beter gevonden van men pa om een paar oude casette spelers voor in de auto aan te sluiten op trafo + brugcel. (brom alom maar het speelde wel....;condensators wie heeft da nu nodig.....

)
dan is de bouwdoos gekomen (200 in 1 projecten) en sindsdien is het niet meer goed gekomen.
op 12 jaar had ik ook al heel wat audio apparatuur en men eerste versterkertje met tda chipje gebouwt. was velleman kitje.
op 13jaar een iets zwaardere met de k4005 van velleman (2maal in brug) en, die speelt nog vrij goed.
dan buizen tegengekomen en op 17 jaar meen eerste lampenbak met kt88 gebouwt (eindwerk 6de middelbaar)
nu lid geworden van radioclub en een jaar geleden men harec gehaald (met 80% btw).
en ondertussen worden men ouders zot van de spullen die ik krijg en in de garage liggen lolz....
enb ik ben ook nog student.. laatste jaar ma kom.
enja het is waar de hobby kost veel geld maar eens je wat vrienden hebt met dezelfde hobby of mede radioamateurs dan wordt je al wel eens geholpen.
elektronica winkels zijn enorm duur das heel spijtig maja....
nog een nadeel is dat je door de meeste van dezelfde leeftijd (ben 21nu) soms enorm raar wordt bekeken. zeker als je technische boeken ofzo leest in je vrije tijd......
ze snappen niet dat je geen alcohol zuipt.....