| Naam |
Bericht |
shiptronic
Golden Member
|
plaats is al jaren hetzelfde
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
ledlamp
|
En wat is de plaats dan ?
Gr, Ledlamp
|
buzzer
Golden Member
|
bij de ingang
verbeter me maar als ik het fout heb... || je mag me altijd toevoegen op msn;)
|
klein is fijn
Moderator
|
Bij de AT stand.
Hopen dat KT niet meeleest, want dan krijg ik op m'n donder..
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
ledlamp
|
Oké, mooi, ben ik er snel.
KT? [Bericht gewijzigd door ledlamp op 28 februari 2008 22:12:32]
Gr, Ledlamp
|
WilToyo
Golden Member
|
KT88 ook een moddereter, je bent nieuweling zeker. KT88 is hier trouwens al een tijdje niet meer gespot, of ik moet hem gemist hebben. [Bericht gewijzigd door WilToyo op 28 februari 2008 22:21:51]
|
buzzer
Golden Member
|
quote:
bij de ingang he?
kif maakte een geintje
|
ledlamp
|
Nouwja, nieuweling, ik ben eer toch al ruim een maand.
Gr, Ledlamp
|
Corné 12
|
En waar staat AT voor?
Tijden, worden die later nog bekend?
|
klein is fijn
Moderator
|
quote:
Groentje.
KT had ooit eens geregeld voor een beurs dat de meeting bij de AT (Agentschap Telecom) stand was. Wat bleek op die beurs, er was helemaal geen stand van het AT..
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
ledlamp
|
Nou oké, ik ben een groentje, maar word er gaatjesprint bij de CO-stand verkocht?
Gr, Ledlamp
|
buzzer
Golden Member
|
gaatjesprint ga je wel vinden hoor 
al dan niet bij de co-stand
|
ledlamp
|
Oké, mooizo, kan ik er ook z'n print-boor-machine-standaard vinden, of z'n boor zelf?
Gr, Ledlamp
|
Sine
Moderator
|
grote smurf ... is het nog veeeer ?
Er is daar bakken aan spul te vinden, wat precies ? geen idee .. dat hangt een beetje af van welke handelaren komen en wat ze mee nemen.
Enige manier om daar achter te komen is toch echt er zelf heen gaan.
Dus wil je de vragen over is "item X" daar ook te vinden een beetje beperken ? thanks
No offense SOP packages, but gentlemen prefer chips with longer legs.
|
ledlamp
|
Oké, dus eigenlijk heb je geluk als het hebben wat je wil.
Gr, Ledlamp
|
Sparks
Golden Member
|
Vorig jaar ben ik ook geweest en er is eigenlijk geen nee te koop.
Dit jaar wil ik ook wel maar past helaas niet in de planning
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
|
Buzz
|
Ledlamp, alles wat je niet vindt en toch nodig hebt, bestel je later gewoon bij
Dick Best/VOTI/Conrad? De meeste dingen die ik voorbij heb zien komen zijn vrij standaard, die vind je overal wel. En de prijzen op de beurs zijn niet altijd beter dan bij sommige webshops. Kwestie van opletten en je niet laten foppen...
Ik vind het op zo'n beurs vooral erg leuk om bijzondere dingen "voor weinig" op de kop te tikken. De trafo, behuizing, elco's en koelprofielen van mijn labvoeding bijvoorbeeld, had ik vorig jaar in Rosmalen gevonden voor een paar knaken. Ook mijn switchmode power supply printje heb ik voor vier of vijf euro in Rosmalen gevonden.
quote:
Hmmm... De twee DPM's in mijn labvoeding kon ik er niet kopen; die waren overal al vroeg uitverkocht. Heb de mijne uiteindelijk van e-bay gehaald.
Een verzoekje aan MAH:
Misschien is het een idee om straks als er wat meer bekend is je topicstart wat aan te vullen?
Bijvoorbeeld:
- Tijdstip en locatie meeting(s)
- Locatie CO-stand
- Een porto-kanaal dat die dag gebruikt wordt door CO'ers
-... [Bericht gewijzigd door Buzz op 28 februari 2008 23:00:25]
|
pcnerd
Golden Member
|
die eerste heb ik al een ingeving voor gedaan:
quote:
Tijden iets van 11 en 14 uur?
en die laatste is 4, zoals altijd. (pmr).
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
|
Hugo Welther
Moderator
|
Voor de zendamateurs onder ons: 145.400 als oproepfrequentie?
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
|
Jochem_S
Golden Member
|
quote:
Het voelt al als vele lange jaren met dat postgedrag van je. Je HOEFT niet persé op ALLES wat een ander zegt te reageren hoor....
quote:
Doch, al jaren was er geen CO-stand..  Met gratis(?) koffie voor de members neem ik aan?
en priklimonade voor ledlamp
[Bericht gewijzigd door Jochem_S op 29 februari 2008 07:37:52]
|
Technojunk
Member
|
Ej, ik lust ook geen koffie hoor
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
|
Rd12tf
Golden Member
|
Ridder In De Orde Der Snijbonen http://www.hamforum.nl/index.php Groot Oligarg Der Rondstralers.
|
Technojunk
Member
|
Hebben jullie dan een soort portofoon of wat?
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
|
Schimanski
|
Regent het tijdens de meeting? geen probleem gaan we gewoon met z'n allen onder Fred101 z'n auto staan  (volledig OT, maar ik kon het niet laten)
[Nog een beetje OT]
@Robint: Ik heb twee F955's, een enkele en een dubbele. Bij de enkele is omgebouw gestart (ik heb voeding, lf-trap, peiker LS/mic. enz. ingebouwd in het rekje) Probleem bij de F955 is dat ze prima werken op 450Mhz, maar dat op 70cm de PLL moeilijk in de lock te krijgen is. Ook bij mij heb ik de PLL niet op de rit, en ben toen (voorlopig) ook maar gestopt met de rest van de ombouw.
[/Nog een beetje OT]
@Ledlamp: Laat je niet kisten hoor. Rosmalen is erg leuk. Het is een hele grote vlooienmarkt waar van alles te vinden is op electronisch gebied: onderdelen, apparatuur, oude radio's, zendapparatuur, gereedschap, meetapparatuur en voor bijna alles geldt zowel nieuw als gebruikt. Maak thuis een lijstje met wat je nodig hebt en ga naar het Autotron in Rosmalen. Aan het eind van de dag zal je gegarandeerd 80 tot 100% van je lijstje gevonden hebben.
@Hugo: 145.400 is oké. Ik zal de Condor in de auto gooien, komen we elkaar onderweg wel tegen. [Bericht gewijzigd door Schimanski op 29 februari 2008 10:54:28]
pa2hgj - - Genootschap "De Mexicaanse Hond". Cave Canem
|
Vaas
|
Ik zal ook eens even langskomen en al het lekkers wegkapen!
-= Laat je niet op handen dragen. Plots applaudisseert men voor een ander =-
|