Shock Media

Navigatie

Rosmalen 2008

Forum > Algemene elektronica > Rosmalen 2008 << Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende >>
Naam Bericht
pcnerd
Golden Member

4A is inderdaad wat aan de kleine kant. Dan moet je zorgen dat je zo'n mooie verwarmde ketel hebt (die trekken dacht ik minder dan 4A) met koffie .
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
Technojunk
Member

quote:
Op 29 februari 2008 20:15:55 schreef pcnerd:
4A is inderdaad wat aan de kleine kant. Dan moet je zorgen dat je zo'n mooie verwarmde ketel hebt (die trekken dacht ik minder dan 4A) met koffie .

Tuinslang met een pomp werkt ook
Vanaf de camper of de 101
[Bericht gewijzigd door Technojunk op 29 februari 2008 20:17:08]
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
Rd12tf
Golden Member

Die heb ik op de zaak ...
Zaak is dat Fred een polsbandje krijgt, kan hij de 101 bij een artiesten ingang plaatsten.
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op 29 februari 2008 20:18:07]
Ridder In De Orde Der Snijbonen http://www.hamforum.nl/index.php Groot Oligarg Der Rondstralers.
Schimanski

Anders moet Fred naast de locomotief bij de ingang gaan staan. Zo'n 101 past daar mooi, en iedereen zal denken dat het Autotron een nieuwe eye-catcher bij de ingang heeft gezet
pa2hgj - - Genootschap "De Mexicaanse Hond". Cave Canem
Technojunk
Member

Ey, ik heb hier nog wel ergens een jerrycan staan
Steekwagen mee.. koffie d'r in en gaan met die banaan

Alleen kan het nog naar benzine smaken..
[Bericht gewijzigd door Technojunk op 29 februari 2008 21:37:03]
MAH
Golden Member

quote:
Op 29 februari 2008 19:18:38 schreef Henry S.:
Weet je nog van die IC's per 100gr? Daar zaten leuke dingen tussen, detectors, volume-IC's, TDA3810's en ik heb 4 analoge vertragingslijnen (BBD's).
ja, toen heb ik een paar100 gram aan elcotjes mee genomen. sommige zijn wel goed, maar toch ook veel erg lage voltages <10volt. en dat zakje ruikt al naar kattepis..

quote:
Op 28 februari 2008 22:58:09 schreef Buzz:
Een verzoekje aan MAH:
Misschien is het een idee om straks als er wat meer bekend is je topicstart wat aan te vullen?
gedaan..
There's no problem. Only learning opportunities. Zoekt iemand die pcb's wil frezen
Henry S.
Moderator

quote:
Op 1 maart 2008 15:32:48 schreef MAH:
[...]ja, toen heb ik een paar100 gram aan elcotjes mee genomen. sommige zijn wel goed, maar toch ook veel erg lage voltages <10volt. en dat zakje ruikt al naar kattepis..

Gelukkig laten liggen.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
jorim23

Ik kan er dit jaar niet bij zijn.
We hebben gister te horen gekregen dat we een huisje hebben gekregen en dat we er de 22ste in kunnen. Dus dat is nu even geld op sparen. Volgend jaar beter.
Murphy's Law: Anything you try to fix will take longer and cost more than you think.
timmie

das jammer veel plezier op je nieuwe stek
DMX interface
Technojunk
Member

Timmie: Kom je ook nog?
jorim23

@ timmie: Dank je Ik zal,als ik klaar ben, wel een aantal foto's doorsturen
Murphy's Law: Anything you try to fix will take longer and cost more than you think.
timmie

ik kom samen met roestkrabber zoals het er nu uitziet
DMX interface
Ganzz
Golden Member

Ik kan NIET Ik moet gewoon werken, en als ik nog meer vrij neem kan ik net zo goed niet gaan werken...

Dus het is eigenlijk een win-win situatie want ik ga wel werken en geen geld uit geven.

Volgende keer beter
Ganzz| Xeon 2x3Ghz,2GB,1500GB,7800GT + Xeon 2x3.06Ghz,1GB,3x36GB 10K,6200LE <Intel Xeon for ever> <LEM DX26+ icm 3x SYNQ 3K6 10KWpowerrrr
High met Henk
Honourable Member

jammer Ganzz, je had mee kunenn rijden, slaapplekje te hellevoet was ook wel te regelen....

zie je overmorgen, gaat zo tukken, want anders ben ik dinsdag nog niet aanspreekbaar.
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Vaas

quote:
Op 29 februari 2008 19:18:38 schreef Henry S.:
[...]
Weet je nog van die IC's per 100gr? Daar zaten leuke dingen tussen, detectors, volume-IC's, TDA3810's en ik heb 4 analoge vertragingslijnen (BBD's).

Klopt zat allerlei leuk spul tussen, het leek wel een beetje het ic-werk wat je normaal ook allemaal in een Philips televisie vindt.
Voor dat geld zekers de moeite waard.
Dit jaar hoop ik eens wat restpartijen met keramische C's en Wima's te scoren. Mijn magazijntje moet nodig aangevuld worden.
-= Laat je niet op handen dragen. Plots applaudisseert men voor een ander =-
High met Henk
Honourable Member

kom naar rosmalen zoui k zeggen, ik heb en kleine verassing klaar staan, maar weet zelf niet wat....
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Rd12tf
Golden Member

Hmm, nou dat beloofd wat!
Ridder In De Orde Der Snijbonen http://www.hamforum.nl/index.php Groot Oligarg Der Rondstralers.
High met Henk
Honourable Member

jij wist het al RD12TF
Rd12tf
Golden Member

Ganzz
Golden Member

quote:
Op 2 maart 2008 22:03:03 schreef High met Henk:
jammer Ganzz, je had mee kunenn rijden, slaapplekje te hellevoet was ook wel te regelen....

zie je overmorgen, gaat zo tukken, want anders ben ik dinsdag nog niet aanspreekbaar.

K ga het toch nog een ker proberen om vrij te krijgen, maar ik denk dat het niet lukt. Ik zie je morgen
Ganzz| Xeon 2x3Ghz,2GB,1500GB,7800GT + Xeon 2x3.06Ghz,1GB,3x36GB 10K,6200LE <Intel Xeon for ever> <LEM DX26+ icm 3x SYNQ 3K6 10KWpowerrrr
chuckie
Honourable Member

Geachte Forumleden.

De CO stand komt op de eerste verdieping tegenover de grote trap.
Standnummer D22.
Met dank aan Rd12tf die veelvuldig gelobbied heeft voor deze uitstekende stek.

Eat, zou jij toevallig niet in Den Haag willen gaan lobbyen voor het vrij verkrijgen van NEN normen?

@Ganzz, kun je niet aannemelijk maken dat het een studiereisje is?

[Bericht gewijzigd door chuckie op 3 maart 2008 13:42:25]
Schreeuwen versterkt de stem, maar niet de argumenten.
High met Henk
Honourable Member

klinkt goed, baal ervan dat ik die AVR dev kit in STK 500 stijl nog niet af heb, maar mij ontbreekt de tijd gewoon om uberhaupt iets te tekenen, Had hem graag klaar gehad voor rosmalen.

gisteren op terugweg huwelijksreis eindelijk mijn idee wat al 2 jaar in mijn kop dwaalt op papier gezet, moet daarnu ook schema en hardware voor gaan tekene

eerst die AVR dev kit afmaken.
[Bericht gewijzigd door High met Henk op 3 maart 2008 13:57:33]
chuckie
Honourable Member

Je hebt toch niet je hele huwelijksreis zitten tekenen?
Schreeuwen versterkt de stem, maar niet de argumenten.
High met Henk
Honourable Member

ehm nee, terug in het vliegtuig dus 2,5 uurtje maar....

maar ik kon alles zo uit mijn kop optekenen.....
das best erg....ik heb het idee al helemaal inm ijn kop zitten, dus heb echt als een mongool zitten tekenen en moest alleen de laaste details nog invullen... Was echt in 2 uurtjes klaar...
[Bericht gewijzigd door High met Henk op 3 maart 2008 14:02:10]
Technojunk
Member

HmH: Ik ben erg benieuwd naar je verassing
Zoeken in topic << Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende >>