| Naam |
Bericht |
Henry S.
Moderator
|
Jij komt voor de onderdelen, er is daar meer dan radio's.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
GJ_
Moderator
|
quote:
Nee, ik ook niet. En die hele vlooiemarkt kan me ook gestolen worden. Voor wat mij betreft is het gewoon een verdwaalde vuilstort. Ik ben toch al een paar keer geweest, gewoon om wat CO'ers een keer in hun natuurlijke habitat te kunnen zien.
En dit jaar ben ik dus ook weer van de partij. Gewoon een soort CO-safari dus:
[Bericht gewijzigd door GJ_ op 5 februari 2008 17:15:22]
www.xj3.nl
|
electro_freakz
|
moet eens kijken of ik dan vrij ben, en of ik naar utrecht wil reizen vanuit maastricht
edit:
rosmalen
Noord-Brabant dus [Bericht gewijzigd door electro_freakz op 5 februari 2008 17:18:00]
schrijf eens iets in het gastenboek -> http://electrofreakz.tk/
|
Technojunk
Member
|
Ik ben er ook! met de camper natuurlijk
En weten jullie al waar de stand gaat staan van CO?
Boeip: Kan ik je ook een keer zien [Bericht gewijzigd door Technojunk op 5 februari 2008 17:26:19]
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
|
Boeip
|
Ik weet niet of je daar wel zo blij mee bent
Et Toto - "Allesomvattend" - Boeip.nl - Voorderingen RF modules
|
Technojunk
Member
|
Nee, laat je carnavals masker dan maar op..
|
timmie
|
ik ben er misschien ook, moet nog even kijken of ik geen andere verplichting heb en dat ik ook vervoer heb
DMX interface
|
jorim23
|
Ik ben er misschien ook wel... Moet even kijken of mijn portomenee het toelaat
Murphy's Law: Anything you try to fix will take longer and cost more than you think.
|
Ledlover
|
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
johansson99
Golden Member
|
Aanwezig!
|
chuckie
Honourable Member
|
Als het goed is staan we op de bovenring, iets wat ik vergeten was op te geven, maar dat heeft Rd12tf al rechtgezet.
Misschien moeten we iemand vragen met een Teslacoil, trekken we in ieder geval de aandacht
Schreeuwen versterkt de stem, maar niet de argumenten.
|
MAH
Golden Member
|
dan krijg je zeker aandacht. van al die amateurs die gan geen ontvangst meer hebben.. en een gratis paar blauwe ogen 
Al is het natuurlijk wel een leuk idee om een plexi pvc-buis boven de kraam langs te hangen waar zo nu en dan een mooie bliksem doorheen schiet
@electro_freakz: T heet radiobeurs vanwege zijn ontstaan.maar er is veel meer te krijgen.. zoek maar eens in wat topics van radiobeurzen waar mensen laten zien wat ze gekocht hebben..
There's no problem. Only learning opportunities. Zoekt iemand die pcb's wil frezen
|
electro_freakz
|
schrijf eens iets in het gastenboek -> http://electrofreakz.tk/
|
Technojunk
Member
|
Bij mij valt het altijdt nog op een zatedag..
Yes, 2278 post
|
Gain11
|
quote: Op 6 februari 2008 13:13:41 schreef MAH:
dan krijg je zeker aandacht. van al die amateurs die gan geen ontvangst meer hebben.. en een gratis paar blauwe ogen 
Al is het natuurlijk wel een leuk idee om een plexi pvc-buis boven de kraam langs te hangen waar zo nu en dan een mooie bliksem doorheen schiet
@electro_freakz: T heet radiobeurs vanwege zijn ontstaan.maar er is veel meer te krijgen.. zoek maar eens in wat topics van radiobeurzen waar mensen laten zien wat ze gekocht hebben..
Misschien kan ik Jorrit overhalen met zn audio modulated tesla, heeft iedereen met een bakkie gelijk wat achtergrond muziek op hun zender. [Bericht gewijzigd door Gain11 op 6 februari 2008 15:20:21]
Love the smell of ozon in the morning...
|
pcnerd
Golden Member
|
Dat zou wel vet zijn.
Gaat er nog iemand een lijstje maken met mensen die komen?
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
|
Rd12tf
Golden Member
|
quote:
Heb je al bericht van Eric van E. waar wij staan? Anders zal ik hem nog eens contacten.
Ridder In De Orde Der Snijbonen http://www.hamforum.nl/index.php Groot Oligarg Der Rondstralers.
|
Corné 12
|
Ik ben ook van plan om te gaan voor m'n eerste keer (dan kan ik tenminste m'n verjaardag ontlopen  ). En ik kan eens zien wie eraan de andere kant achter het beeldscherm zit. Vervoer moet ik dan nog regelen, ik mag nog geen auto rijden (openbaar vervoer kan, maar zie ik nog niet zo zitten). Is er nog iemand die toevallig de A27 / A15 uit komt rijden (ik woon in de buurt van Gorichem) en waar ik misschien mee mag rijden? [Bericht gewijzigd door Corné 12 op 6 februari 2008 20:51:40]
|
chuckie
Honourable Member
|
@Rd12tf
Nee, ik heb nog geen bericht van hem gehad.
Heb je overigens de Co mailbox al gezien?
Ik weet niet of je in week 8 kan.
Groeten Tom
|
Rd12tf
Golden Member
|
Week 8 is goed. Wel gelezen maar erg druk op het werk.
Ridder In De Orde Der Snijbonen http://www.hamforum.nl/index.php Groot Oligarg Der Rondstralers.
|
chuckie
Honourable Member
|
Oké, ik ken het.
Praten we in de box wel verder.
|
trix
Golden Member
|
ben ook te spotten in rosmalen.
Ik hoop daar een goede scoop te scoren: 2-kanaals, 40-60 Mhz weet iemand daar een betrouwbare stand ?
eigenwijs = ook wijs
|
pcnerd
Golden Member
|
voor dit soort dingen niet, is niet echt iets standaards wat je daar tegen komt. gewoon rondlopen en hopen dat je iets leuks tegen het lijf loopt.
Take a parachute, and jump! -- Tomzooi R&D<== nieuwsschrijvers gezocht
|
Xenobinol
|
quote:
volgens mij kun je dan beter kijken op marktplaats, ik vindt met name de meetappartuur meestal vrij duur op dit soort markten
Engineering seems to boil down to: Cheap. Fast. Good. Choose two.
|
Jan klaasen
|
hoewel het een grote rotzooi is en ik me er kapot erger...heb ik vorig jaar wel wat spullen kunnen aanschaffen. dus ook ik ga dit jaar weer.
alleen die bus vanuit den bosch dat is een ramp 1 keer per uur
sinds ik nu student af ben en full-time werk, en nog op me kot van 177 euro p/m woon kijk ik nu niet meer op een 100dertje meer of minder [Bericht gewijzigd door Jan klaasen op 8 februari 2008 11:33:04]
Bachelor of Social Work
|