| Naam |
Bericht |
Jochem_S
Golden Member
|
Hm, je moet OOK nog voor het parkeren betalen zie ik.. hoeveel is dat dan? Want mijn 'kot' kost me bijna 600 in de maand
|
Ganzz
Golden Member
|
Pff dit zal mijn baas leuk vinden, ik ga veel zaterdag vrij vragen.. ook de PA-markt over 2 weken. Maja gewoon proberen
Ganzz| Xeon 2x3Ghz,2GB,1500GB,7800GT + Xeon 2x3.06Ghz,1GB,3x36GB 10K,6200LE <Intel Xeon for ever> <LEM DX26+ icm 3x SYNQ 3K6 10KWpowerrrr
|
ElektronThomas
|
quote: Ook de PA-markt over 2 weken. Maja gewoon proberen 
Aha.. nog een PA-markt ganger
Denk simpel, doe moeilijk
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
5-6 Euro oid, een fractie van wat wij 'beemer' rijders in de tank gooien.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Jochem_S
Golden Member
|
He f*ck, me avatar werkt weer tegen me
Dat ding van mij rijdt redelijk zuinig overigens, maar met de brandstofprijs van tegenwoordig en dan ook nog bijna 100 euro verzekering en 100 rijtuigenbelasting in de maand is het bijna niet te doen om je passie vol te houden 
Ben blij dat m'n vrouwtje ook een baan heeft, kunnen we de huur van het huis tenminste splitten
Oh well, misschien kom ik dan ook maar, al is het maar om de primeur van een CO-stand bij te mogen wonen.
[Bericht gewijzigd door Jochem_S op 8 februari 2008 15:03:51]
|
Jeroen
Moderator
|
Ik zal er ook weer zijn dit jaar  .
www.getfirefox.com
|
High met Henk
Honourable Member
|
quote:
heej jij valt nog mee: ik doe met mijn V6 en 24 kleppen nu bij een rustig voetje al 1 op 9....... Denk eens aan al die arme yankee riders: 1 op 3 is geen uitzondering!!
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
|
jovak
|
Ik ben ook van de partij.
Of ik met de japanner van mijn vader mee rijd of dat we mijn japanner pakken moeten we nog even bekijken. Mijn japanner red overigens op die afstand wel 1 op 12. Nog niet zuinig, maar goed voor een sportmodel niet slecht
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
|
WilToyo
Golden Member
|
quote:
Lijkt me redelijk zuinig voor een V6, die van mij een 1800 16 klepper doet op z'n zuinigst 1 op 10/11... ongeveer.
Ik heb helemaal geen medelijden met de yankee riders, de brandstof kost daar maar een fractie van wat het hier kost. [Bericht gewijzigd door WilToyo op 8 februari 2008 19:16:33]
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
Ik ook, 6IL 24 klepper en 98 in de tank, met 95 gingen de prestaties op den duur echt achteruit... je weet wel wat 24 kleppen en zittingen vlakken en fresen kost...
1:10 gemiddeld als ik rustig aan doe (varieert tussen 1:18 en 1:5), 1:2 bij gebruik van de kickdown.
Zo'n beurs is weer goed voor de economie, al vraagt de pomp hier 'maar' €1.47/l
Route zal Leeuwarden-Zwolle-Apeldoorn, Den Bosch worden, A32,A50 en A59. >200km. [Bericht gewijzigd door Henry S. op 8 februari 2008 20:11:15]
|
GJ_
Moderator
|
Het octaangetal heeft eigenlijk niks met je kleppen te maken maar met de klopvastheid. Om de kleppen te beschermen zat er lood in.
Overigens: hier rijden alle auto's ongeveer 1:10. De Pontiac, de Chrysler en de antieke 1300 minicooper S van 630kg. Als ik ga trappen met de Pontiac word het wel meer, de Chrysler is al geen raceauto, dus dat maakt niks uit en met de mini kan je alleen maar doortrappen, daar is ie voor gemaakt. Wat die op zn zuinigst doet zou ik dus ook echt niet weten.
www.xj3.nl
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
Klopt helemaal, ik moet het van de additieven hebben, alles blijft schoner. De oude loodvrije 98 is ook niet meer te vergelijken met de nieuwe.
|
shiptronic
Golden Member
|
quote: Op 8 februari 2008 20:05:00 schreef Henry S.:
[...]
Ik ook, 6IL 24 klepper en 98 in de tank, met 95 gingen de prestaties op den duur echt achteruit... je weet wel wat 24 kleppen en zittingen vlakken en fresen kost...
1:10 gemiddeld als ik rustig aan doe (varieert tussen 1:18 en 1:5), 1:2 bij gebruik van de kickdown.
Zo'n beurs is weer goed voor de economie, al vraagt de pomp hier 'maar' €1.47/l
Route zal Leeuwarden-Zwolle-Apeldoorn, Den Bosch worden, A32,A50 en A59. >200km.
@Henri, was de laatste keer rosmalen, kwa brandstof niet heel goedkoop? [Bericht gewijzigd door shiptronic op 8 februari 2008 20:42:35]
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
Henry S.
Moderator
|
Met jouw rijstijl voor jouw niet  Of was dat op kosten van de zaak?
Alleen die verrekte file hoop ik noooooit weer te zien, dat schoot echt niet op. Wat waren zo ook alweer aan het doen, de rijbaan aanvegen?
|
shiptronic
Golden Member
|
ach dat kwartje LPG extra  , file ???? verdrongen.
je (jullie) mogen weer mee rijden,wegens goed gedrag, en zo word je ook niet omvergereden bij het tanken  , en er zit tegen woordig een deur voor de plee
nee, prive wagen dus niet op kosten van de zaak [Bericht gewijzigd door shiptronic op 8 februari 2008 21:24:33]
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
MAH
Golden Member
|
quote: Op 8 februari 2008 21:23:45 schreef shiptronic:
ach dat kwartje LPG extra  , file ???? verdrongen.
je (jullie) mogen weer mee rijden,wegens goed gedrag, en zo word je ook niet omvergereden bij het tanken  , en er zit tegen woordig een deur voor de plee
nee, prive wagen dus niet op kosten van de zaak 
Degene die files heeft uitgevonden moeten ze eens ontslaan! Wat duurde dat lang zeg.
En die deur voor de wc, dat is een reden om nog eens terug te komen
We moeten tzt maar eens kijken. Waarschijnlijk zit ik dan in Nijmegen dus heenweg is geen probleem. Misschien de terugweg tot zwolle en vanaf daar de trein. Die trein in friesland rijd maar eens per uur en dan nog een dik uur zitten in de trein.. uurtje wachten in groningen op de aansluiting savonds dan nog eens een kwartier. Vanaf zwolle gaat toch handiger..
There's no problem. Only learning opportunities. Zoekt iemand die pcb's wil frezen
|
Ron-nl
|
Gatver de Gatver.. mensen met dikke autos die gaan zeuren...
(Lijkt wel heel erg op de 2/70 meter relais klaaglijn s'ochtends/s'middags..)
En maar zeiken...
Maar wel in dikke auto rijden-al of niet van de zaak- en liefst alleen.... wake up !
In ons kleine landje met +/- 5-6 miljoen autos -waarvan de helft elke dag dezelfde kant op gaat, blijft het onmogelijk om dat te veranderen..
TENZIJ ... mensen met 3-4 man per wagen gaan rijden (scheelt 50-75%)!
(ook naar Rosmalen..met 3 man in de car..  )
|
flipflop
|
Applaus voor Ron!
... en waar blijft de markt voor eenzitter autos? Zoeits als een Smart. Klein hoeft zeker niet minder goed te rijden.
if (rst='1') then d <= '1' elsif (clk'event and clk='1') then d <= data end if;
|
Richard2000
Golden Member
|
Ik ben er ook, en geen idee hoe zuinig me auto is, moet je aan me baas vragen  .
Transistors are Cool Tubes are Hot
|
Lucky luke
|
quote:
kijk, ik was bijna van plan te gaan maar dan zou ik ook op zoek gaan naar een scoopje... Ik zal ook wel ff op marktplaats kijken.
mijn homepage.
|
flipflop
|
Je moet ook nooit naar zo'n markt gaan om een koopje te scoren. Het is gewoon leuk om er rond te lopen en hier en daar wat te shoppen. Geldt voor radio markten, maar ook voor bv HCC dagen. Alles is tegenwoordig op internet te koop, dus voor de koopjes is dat veel praktrischer.
if (rst='1') then d <= '1' elsif (clk'event and clk='1') then d <= data end if;
|
High met Henk
Honourable Member
|
ik heb mijn auto voor de lol: ik ga met OV naaqr mijn werk, nog klachten???
als er mensen zijn die mee willen rijden naar rosmalen: ik ben er alleen erg vroeg!
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
|
GJ_
Moderator
|
quote:
Ik met de trap
www.xj3.nl
|
Elektronicanet
|
Ik sta er dit jaar ook weer met Eleshop  Hopelijk krijgen we weer een mooi plekje toegewezen, onze stand is in ieder geval 2x zo groot als vorig jaar! Wat ik er wel van heb geleerd is dat je er ruim op tijd moet zijn (als standhouder) anders zijn de parkeerplaatsen in de buurt allemaal al vol. Verder is het leuk om voordat de bezoekers komen een rondje te maken want daarna is daar niet echt tijd meer voor  Ik zal in ieder geval langs de CO stand gaan
Edit: we staan op d19/d20, boven dus, bij de grote trap en goederenlift [Bericht gewijzigd door Elektronicanet op 28 februari 2008 00:13:17]
Elektronica gereedschap/multimeter/soldeerstation/voeding nodig? www.eleshop.nl !
|
beertje_01
|
ik zal spijtig genoeg nie kunnen of ik moet helemaal van denemarken komen en dat zal toch tegen de 700km gaan minimum denk ik
overigens met een toyota starlet 1,3XL automaat  tot hiertoe wil ik niets anders.
moest ik geld hebben voor de benzine dan kom ik maar zal ni gaan denk ik (das 1400km heen en terug minimum!)
volgende keer beter
My Tube is bigger then yours
|