Dit topic is gesloten
Golden Member
Member

Golden Member
Golden Member

Op 30 mei 2009 16:44:23 schreef stefhead:
Vanwaar komen ze, en belangrijker : wat hebben ze gekost?
Golden Member
Op 29 mei 2009 16:46:05 schreef Jochem:
Overigens staat de 87V hier nieuw voor $280, dus dat is goed 180 euro. Natuurlijk moet dat ding Nederland nog in, dus tel d'r nog wat kosten bij op, maar op zich hoeft hij nieuw dus geen vermogen te kosten.

Wees vooral zuinig op die onderste Keithley, das een juweeltje! Veel plezier ermee!Honourable Member
Op 31 mei 2009 23:36:11 schreef alex278:I know. Niet dat ik ooit nodig denkt te hebben... Hoop alleen nog een keer een intere
@fire-IC: die oude keithley is ook fijn omdat-ie tot 1kV kan meten.
Op 1 juni 2009 00:31:52 schreef alex278:Deze versie was ik nog niet tegen gekomen, had wel een oudere versie, Thanks.
ik neem aan dat je het 'low level measurements handbook' ook wel eens bekeken hebt? (is ook een pdf van zie https://www.keithley.com/servlet/Data?id=9538 )
Op 1 juni 2009 00:22:48 schreef High met Henk: keithley 2000 aangeschaftVeel te modern voor mij
(en veel te duur...) Honourable Member
Op 1 juni 2009 01:22:02 schreef big bang:
HmH: die Fluke hebben toch Auto Power Off? Ik gebruik ze bijna dagelijks en batterijen gaan een jaar mee.
- - big bang - -
Op 1 juni 2009 02:04:23 schreef Fire_IC:
[...]Veel te modern voor mij(en veel te duur...)
Moderator
Golden Member
En jij maar zeggen wat ik toch met dat oude spul moet. Wat een mooi ding. Ik heb 3 nixie DVM, die zijn minder oud en idd niet autorange. Geen enkele van mijn oude meters is dat. Wel zien ze zelf de polariteit. Moderator
Moderator
Op 1 juni 2009 16:41:42 schreef fred101:
Zucht....ik ben geloof ik verliefdEn jij maar zeggen wat ik toch met dat oude spul moet. Wat een mooi ding. Ik heb 3 nixie DVM, die zijn minder oud en idd niet autorange. Geen enkele van mijn oude meters is dat. Wel zien ze zelf de polariteit.

Op 1 juni 2009 17:01:16 schreef pros:
Hij is gewoon prachtig!
Wel heb ik soms de indruk dat Sine er alles voor over heeft om zijn mini-voeding te showen...

Op 1 juni 2009 16:59:57 schreef 6502:
Wat een absoluut fantastisch apparaat. Ik ben helemaal weg van die edge-lit displays. Ben al eens bezig geweest zoiets zelf te maken, maar kreeg het niet zo dat je ook de achterste cijfers goed kon zien.
Geen idee wat het moest kosten, maar als je 'm ooit kwijt wilt....
)Dit topic is gesloten