Ideeën en inbreng voor de volgende CO beurs-stand ...

Indien goedgekeurd door de Mods et al, stel ik voor om in dit topic, alle ideeën te spuien om de CO beurs-stand zoals laatst gehouden te Rosmalen, tot een nog groter succes te maken.
Wie heeft er een meesterlijk idee? :)

Edit @ MAH's request:
Natuurlijk is niet alles uitvoerbaar, op een beursstand is beperkte ruimte en energie aanwezig (Of geen energie!).
Verder staat de veiligheid van de omstanders en stand medewerkers natuurlijk bovenaan!

in 1 woord:
Lasers:D
grapje...

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op woensdag 9 april 2008 19:01:26 (34%)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Waarom grapje? Welnee, schaam je niet, dump maar neer die ideeën!

nou ja, mischien iets met licht. dat valt zeker op. een lamp die het CO icon projecteerd op het plafond:P

uhm, nog meer verschillende koekjes:D

mischien niet helemaal betaalbaar, LED throwie's (gratis)
http://www.coolhunting.com/images/99808915_5e7984650d.jpg

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Teslacoil, Dan val je denk ik ook wel op..

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 9 april 2008 19:11:15 schreef Technojunk:
Teslacoil, Dan val je denk ik ook wel op..

ook bij de heren van de autoriteit telecom ;)

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

leuk voor alle mensen met walkietalkie's, en andere HF zenders:+

verdorie, net telaat:P

[Bericht gewijzigd door electro_freakz op woensdag 9 april 2008 19:12:40 (17%)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Op 9 april 2008 19:07:43 schreef electro_freakz:
[...]
uhm, nog meer verschillende koekjes:D
[...]
[afbeelding]

Ok! Goed idee! Wordt geregeld ...

:)

Op 9 april 2008 19:07:43 schreef electro_freakz:
nou ja, mischien iets met licht. dat valt zeker op. een lamp die het CO icon projecteerd op het plafond:P

uhm, nog meer verschillende koekjes:D

mischien niet helemaal betaalbaar, LED throwie's (gratis)
[afbeelding]

of zelfbouw sets van 50 stuks ofzo

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

dat ik dit jaar mag kopmen van mijn ouders :D
eeh iets met licht ofzo, Circuits online in ledjes ofzo.
jacops ladder is ook leuk.

evaluatie ga ik volgende week mee bezig. iedereen van het team die het dan nog niet heeft teuggestuurd gaat in zwijgen op. daar komen natuurlijk ook alweer genoeg ideeen van.

overgens zijn veel beurzen buiten dus op het plavond projecteren zal niet gaan. al is een reclamebord van 10*3 meter op het plavond daar natuurlijk leuk :)

Om nog even terug te komen op het reclamepunt van het vorige topic: t lijkt mij wel een grappig idee om op de breette van bijvoorbeeld een half A4 langs 1 poot een lijst te hangem net alle rated leden. zo van'CO wordt financeel gesteund door:'
is overgens maar een detail..

verder startpost graag wat uitbreiden. toegestane mogelijkheden zijn vaak beperkend. TC geeft storing, stroomverbruikens kunnen niet vanwege beperking enz.

[Bericht gewijzigd door MAH op woensdag 9 april 2008 19:53:09 (22%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
chuckie

Honourable Member

Eerste idee wat mij te binnen schiet is dat we wellicht eerdaags weer eens bij elkaar kunnen komen om alvast weer een upgrade aan het team te geven.
De lichtmis is 27 september, dus misschien zaak dat we daar ook over kunnen debatteren, in ieder geval of we daar gaan staan. We moeten natuurlijk wel op tijd inschrijven.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Bij de lichtmis ben ik ook zeker van partij! :)

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
elmowww

Golden Member

Ik wil iig zeggen dat ik het lichtgevende logo erg mooi vond. Trok ook echt de aandacht!

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
High met Henk

Special Member

voor de lichtmis vergaderen lijkt mij iig een goed idee: lijkt me een interessante beurs voor de CO stand.

daarbij lijkt mij meer ineteractie met de moderatoren + eigneaar van CO vooraf over gebruik logo's en opstalling + inrichting van de stand ook ERG gewenst ten einde het doel niet voorbij te doen schieten.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
chuckie

Honourable Member

Tja, zoals ik al eerder aangegeven heb, ben ik wellicht niet helemaal correct geweest door het officiele logo te gebruiken en daar een chaser-looplicht in te knallen.

Moge het mij vergeven worden...en ik geen proces aan mijn toch al niet te lange broek krijgen.

Daarom is het zo belangrijk dat we weer eens bij elkaar komen om te evalueren en de puntjes op de i te zetten.

KISS ben ik ook voor, als dat maar niet geldt voor de uitgestalde projecten ;)

@HmH, misschien toch ook nog iets met uC's voor de achterwand, ik dacht misschien een sinus die overgaat in een blokgolf en dan weer naar een zaagtand in een matrix.
Eventueel omgevingsgeluid gestuurd, waarbij de amplitude toeneemt met de sterkte van het geluid.

Ik kan dat no-way met een uC, ik heb nog steeds een meningsverschil met mijn Wisp.
Zo, dan heb je wat te doen :)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

alsof ik me nu verveelde.....
maar zal es kijken... kan wellicht gewoon op zo'n STK cloon boordje

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

Krijg je dat allemaal in 1 uC gepropt?
Oei, dan moet ik zelf toch ook maar eens serieuzer naar die materie gaan kijken.
Ik ben nu bezig met een timer voor mijn belichtingsbak en heb daar al 2 euro kaarten voor nodig (ramvol).

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

een mega16 heeft wel wat poortjes, als we dus 4 poorten volproppen kun je 16 x 16 aansturen zonder externe hardware.... Zou dus wel moeten lukken....

't is een tikje grof, maar kan wel....

256 led's nadeel is dat ik verder neits meer kan met die poorten natuurlijk, dus zelfs een anloge input is TOO much

[Bericht gewijzigd door High met Henk op donderdag 10 april 2008 16:28:55 (24%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 10 april 2008 16:03:56 schreef chuckie:
Tja, zoals ik al eerder aangegeven heb, ben ik wellicht niet helemaal correct geweest door het officiele logo te gebruiken en daar een chaser-looplicht in te knallen.

Moge het mij vergeven worden...en ik geen proces aan mijn toch al niet te lange broek krijgen.

[...]

CO, in de vorm van moderators en eigenaar, heeft er alleen maar baat bij gehad, het was geen daad van zelfverrijking van de persoon Chuckie of van de andere teamleden.

Als CO leden hebben wij er dus ook baat bij gehad, want CO bestaat niet alleen uit moderators en een eigenaar, maar ook uit leden die CO mede mogelijk maken!

Daarom denk ik dat het je zeker vergeven moet worden ...

Een evaluatie bijeenkomst van alle teamleden lijkt mij ook zeer op zijn plaats.