| Naam |
Bericht |
Mathieuke
|
Let eens goed op in deze topic van de topic starter "olan".
http://www.circuitsonline.net/forum/view/61704/last
Met alle respect maar ik heb sommige posts wel 5 keer moeten herlezen voor ik ze volledig kon begrijpen.
Het is gewoon onbegrijpelijk dat de scholen tegenwoordig zo een analfabetische mensen afleveren aan de maatschappij.
Misschien is die jongen nu wel dyslectisch maar dan nog, er zit gewoon niets van structuur in.
Wat denken jullie er van ?
Mvg. [Bericht gewijzigd door Mathieuke op 3 juni 2008 20:31:55]
|
Tim Blanckaert
|
de taal is duidelijk...
er ontbreken gewoon wat(eigenlijk alle) leestekens.
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
|
Twabi2
|
quote:
Dat je door hier te klagen niet veel gaat veranderen.
*gaat verder studeren*
-Toine
The Space Shuttle Simulator
|
Mathieuke
|
Ik denk niet dat zinnen zoals "kan geen hex file maken" getuigen van een goed taalgebruik.
Maar goed, ik laat jullie er even over nadenken, back to work now !
|
BoudewijnEctor
Honourable member
|
Dit valt nog heel erg mee.
Echter mogen sommige notoire spellings-schendiers wel eens wat harder gemod mogen mijns inziens; gewoon om ze te leren wat meer tijd ineen post te steken (om zo te zorgen dat anderen er minder tijd in hoeven steken). [Bericht gewijzigd door BoudewijnEctor op 3 juni 2008 20:37:06]
Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...
|
Tim Blanckaert
|
quote:
nja, das lijkt me eerder karakterbesparing  (waarschijnlijk denkt hij dat hij een sms aan het typen is)
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
|
The Headhunter
|
quote:
Ik heb wel minder gezien.
Het is maar goed dat jij er op let dat iedereen fatsoenlijk schrijft, anders werd het helemaal een zooitje.
http://www.ikbeneenschaapendoe.be/
|
ej_on_line
|
Ik geef Twabi gelijk  . En als ik eerlijk moet zijn vind ik dat er al veel ergere post's geweest zijn. Deze begrijp je op zen minst nog.
Het moderator-werk laten we ook best over aan de mod's denk ik. Als iedereen een topic gaat openen over een slechte post..
En ik moet zeggen dat er toch wel sterk gekeken wordt naar zorgvuldig taalgebruik. Ik zie toch vaak de link van de FAQ voorbij komen  .
|
Biem
|
Raar topic.
*gaat ook verder studeren*
Are you talkin to me?
|
klein is fijn
Moderator
|
quote:
"in deze topic"? Wat is dat nou weer voor taalgebruikt?
En dit is niet de enige fout, lees je eigen posts eens door alvorens te beginnen over andere mensen.
Slot.
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
GJ_
Moderator
|
Dat het met het taalgebruik in veel gevallen beter kan is duidelijk. Om er nou een CO'er uit te pikken en die, en zijn taalgebruik, in een apart topic te fileren vind ik persoonlijk ook niet zo chique, zeker omdat het in dit geval nogal meeviel op het gebrek aan leestekens na.
Er word op taalgebruik gelet, zonodig ook ingegrepen, maar ik voel er ook niks voor om dit soort twijfelgevallen aan te pakken.
Of juist het aangehaalde topic een apart topic waard is betwijfel ik. Daarom, en om te voorkomen dat er een hele discussie over deze ene CO'er ontstaat toch maar een slotje.
www.xj3.nl
|