| Naam |
Bericht |
ej_on_line
|
Ja ik denk dat dat eerder aan de persoon zelf ligt dat deze te veel whitespace karakters achter zijn tekst gebruikt. Waarschijnlijk zonder dit zelf te beseffen.
|
Technojunk
Member
|
idd, met IE78 heb ik het ook.. dus het zal wel niet aan de browser liggen (bij die posts dan)
Printje geetsen hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect
|
Jeroen Boere
Moderator
|
die heeft gewoon veel te vaak op zijn ENTER knop geramd.
nix bug
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
Boudie
|
Heeft niks te maken met de browser, want de line-breaks <br> staan gewoon in de brontekst.
Heeft dus alles te maken met te enthousiast gebruik van de [Enter]-toets.
|
ej_on_line
|
Ik weet niet op welk platform het forum is gebaseerd maar ik veronderstel dat er voor phpBB en zo wel scriptjes te vinden zijn die dit soort zaken wegfilteren?
Niks niet te scripten, gewoon een stukje php, das ook wel script natuurlijk [Bericht gewijzigd door ej_on_line op 19 juni 2008 19:19:12]
|
Sir Qui
|
quote:
Een kleine aanpassing verhelpt het wel...: http://nl2.php.net/trim [Bericht gewijzigd door Sir Qui op 19 juni 2008 19:18:10]
|
Henry S.
Moderator
|
quote:
Ho ho, niet te snel, zie jij het verschil tussen iets wat de gebruiker heeft gedaan of de software?
quote: Op 19 juni 2008 19:16:57 schreef Boudie:
Heeft niks te maken met de browser, want de line-breaks <br> staan gewoon in de brontekst.
Heeft dus alles te maken met te enthousiast gebruik van de [Enter]-toets.
Idem, het resultaat is hetzelfde.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Lucky luke
|
misschien is er nog wel iets te maken dat de forum software
die whitespace hierboven terugbrengt naar 1 regel whitespace
[whitespace]
[/whitespace]
maar die hierboven tussen tags gewoon laat staan, en die hier onder de post in zijn geheel verwijderd?
Ter verduideliking: Ik heb lopen "enteren", dus die whitespace hieronder is niet de schuld van het forum
mijn homepage.
|
Henry S.
Moderator
|
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
Sir Qui
|
@lucky: Whitespaces tussen regels wil je niet weghalen. Die type je ook niet 'per ongeluk'. Daarbuiten echter wel. Maargoed, whatever de "bug" ook mag zijn, de oplossing is te simpel om er niet meteen in te bouwen.
|
Lucky luke
|
Daarom had ik dus die [whitespace] tag verzonnen  .
mijn homepage.
|
shiptronic
Golden Member
|
bingo, 1 post geen edit, geen enters , wel veel wit
http://www.circuitsonline.net/forum/view/message/815268#815268
ja steeds dezelfde poster [Bericht gewijzigd door shiptronic op 20 juni 2008 21:52:37]
www.PPO-Systems.nl ,Officeel Elsbett dealer
|
klein is fijn
Moderator
|
Nu zie ik eindelijk wat Henry bedoeld, post van Lucky Luke hierboven. 3 witregels waar er maar 1 hoort te staan, en er is niets te vinden in het edit venster. Vaag..
Evenals die post van Sir Qui, een witregel waar er geen een hoort. [Bericht gewijzigd door klein is fijn op 20 juni 2008 22:06:19]
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
veenie
|
nog een puntje die raar is? break out box text?
gebruik firefox 3.
|
Jeroen
Moderator
|
Vreemd probleem... Er wordt nu een trim() over de tekst heen gegooid, hopelijk lost dat het op.
quote:
Dat hoort zo, een post heeft een minimale hoogte (zodat ze niet zo dicht op elkaar staan). Dat werkt trouwens niet in Internet Explorer.
www.getfirefox.com
|
Jochem_S
Golden Member
|
Persoonlijk nooit last van gehad, in IE en in FF niet. Terwijl ik toch met regelmaat op CO lees en post.
edit: ik mag ter verduidelijking soms 1 witregel onder mijn post zetten na een edit, zodat bericht gewijzigd door... niet pal op de vorige regel staat, wat soms wenselijk is om een rommelige indruk te voorkomen, of om juist de nadruk te leggen op de edit (zo van, kijk, er is iets toegevoegd). Dat kan nu dus niet meer [Bericht gewijzigd door Jochem_S op 21 juni 2008 12:50:14]
|
big bang
|
quote: Op 16 juni 2008 22:06:45 schreef Henry S.:
Het is jullie vast ook wel opgevallen: Soms heb je na het posten van je post een hele rits lege regels er onderaan staan.
Ik heb het gevoel dat het een bug in het systeem is, maar voor de zekerheid eens polsen naar andere ervaringen.
Het gebeurt mij soms, en dit is in FireFox 2.0.0.14
quote: Op 16 juni 2008 22:23:21 schreef Henry S.:
[...]
Ja die zie je dan terug, en de kans bestaat dat na het herposten er nog meer enters bijgekomen zijn.
@iedereen: Het is waarschijnlijk een bug, een bug duikt zo nu en dan op, sommige sporadisch, daar zijn het bugs voor.
Dus niet meteen als een gek posten of reageren, gewoon er de komende tijd op letten of reageren als het je overkomt/overkomen is.
Het valt me soms wel op dat er ook mensen zijn die teveel witte regels tussen hun text zetten, of zelfs na elke regel een witregel inlassen, waartegen dan moderatoren een seintje laten dat ze alineas mogen bouwen, maar niet na elke zin,  LOL
Kon het niet laten...
- - big bang - -
De hoeveelheid vergeten gereedschap blijkt recht evenredig met de lengte van de ladder...
|
Jochem_S
Golden Member
|
Ja, of van die mensen die onder elke post eerst een witregel zetten, gevolgd door hun nickname.
|
big bang
|
Hoh, serieus? Dat was me nog niet opgevallen...
De hoeveelheid vergeten gereedschap blijkt recht evenredig met de lengte van de ladder...
|