Shock Media

Navigatie

tv 32pw9544/12

Forum > Video & TV > tv 32pw9544/12 << Vorige | 1 | 2
Naam Bericht
jvk

he hoi ik heb de schaklaar door verbonden.
maar niks niks hoor geen prik nada
jvk

he maarten heb het de c2540 is kapot en de zekkering
die daat zit.wat doet de c2540 waarom ligt die er uit
o ik zoek ook een werk schema philips 32pw9544/12
waar kan ik die vinden alvast bedankt. iemand mag ook
helpen
maartenbakker

Je kan op eserviceinfo.com zoeken naar een schema voor het MD2.2 chassis. Ik kom alleen tot de ontdekking dat op mijn schema de voeding ontbreekt, het zou kunnen dat het daarvandaan komt... Misschien kan iemand anders eens kijken wat C2540 doet. Als het een klein blauw ceramisch condensatortje is, dan deze vervangen en de 4 gelijkrichtdiodes van de netspanning en met een beetje geluk werkt alles weer.
jvk

ja die blauwen condensatortje is kapot
maartenbakker

Uit mijn hoofd is die 220p of 470p 2kV. Als het schema van de voeding ontbreekt in de doc van eserviceinfo, staat hij misschien wel in de onderdelenlijst. Behalve dat condensatortje heb je een kans dat de genoemde 4 diodes ook nog stuk zijn. En de zekering natuurlijk. Verder zijn er dan meestal geen andere dingen stuk. De oorzaak is het condensatortje zelf dus daar hoef je niet verder naar te zoeken.
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 15 augustus 2008 14:19:36]
jvk

weet je de nummers van de 4 diodes, want bij de gesprongen condensator zitten er maar 3 in de buurt
jvk

maartenbakker mag ik je bedanken voor de info
hij werkt weer hoi
jvk

de match line ,silver schadow 32pw9544/12 de kleur rood is weg kan iemand mij helpen waar zit de kleuren in de tv ????
TV Don

Lijkt me een bekend geval van uitval van de buis.
Is natuurlijk te meten zoals al velen malen hier beschreven.
LET WEL deze buizen zijn er nog steeds bij philips voor nog geen €100
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2