Shock Media

Navigatie

verschil tussen breedband- en kabelversterker?

Forum > HF > verschil tussen breedband- en kabelversterker? << Vorige | 1 | 2
Naam Bericht
carlo87

Even een update...ik heb de breedbandversterker bestelt en innmiddels ontvangen, zojuist aangesloten en werkt perfect!

bedankt voor alle hulp
EXTREME

quote:
Op 20 augustus 2008 20:19:30 schreef Fantomaz:
[...]

Ziggo hanteert dat niet.
Films bekijken, OK...
Maar bestellen zoals je dat gewend bent van UPC, gaat hier niet op.
Misschien dat ze stiekum meekijken hoe slecht/goed dat bij UPC gaat waarna ze hun lering daaruit trekken.
Vooralsnog heb ik daar geen geluiden over gehoord.

Wellicht dat men daar met de tijd ook decoders met ingebouwde Docsys systemen voor wil gaan gebruiken?
Ik houd mijn hart vast... Al die installaties die zo keurig de retour blokkeren en dan helemaal omgebouwd moeten worden.

Hey kerel wel even goeie info geven he!!
In het oud Casema(nu ZIGGO)gebied draait VOD al,al is het wat beperkt qua aanbod.
Ik ben toch niet voor jan lul een middag naar Den Haag geweest voor de introductie Hahhahhaha
www.fetpower.nl
Fantomaz
Golden Member

Sjips ja!
Daar hoorde ik tijdens een Examen ook al jongens uit Casemagebied over!
Idd... Dat had ik moeten weten.

Video on Demand...
Wordt de info in de decoder onthouden tot hij gepold wordt oid? (Alle voor handen fims zijn dus te ontvangen maar worden geblokkeerd wanneer men de rechten (lees: Besteld) niet heeft)
Of is het streaming media via Docsys-3?

Worden er ook nog andere zaken Interactief gemaakt?
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
Henry S.
Moderator

Eigen ervaringen:

Bij Dish network heb ik gemerkt (vakantie) dat VOD meteen te bekijken, pauzeren en terugskippen is. Binnen een paar tellen na authorisatie, de PVR houdt dus het VOD aanbod bij mbv beveiligde opnames. Boxen zonder PVR geven near VOD, om de zoveel minuten wordt de bestelde content herhaald.

Premiere Duitsland gebruikt ook near VOD.

Near VOD is een polling systeem, en de content kan binnen 24 uur bekeken worden.
quote:
Op 20 augustus 2008 22:08:05 schreef Fantomaz:
Worden er ook nog andere zaken Interactief gemaakt?

Canal Digital doet er van alles mee in Frankrijk, teleshopping, spelletjes, muziek etc.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2