Shock Media

Navigatie

LED GU10 reflecterende deel laat licht door. Normaal?

Forum > High Voltage > LED GU10 reflecterende deel laat licht door. Normaal?
Naam Bericht
mira

Hallo,

Ik heb wandlampjes gekocht en daar zitten al LED lampjes in van type GU10.

Alleen valt het me nu hetvolgende op : het Wandlampje is zo gebouwd dat je de LED lamp blijft zien. Niet erg, maar het reflecterende deel heeft kleine gaatjes, waardoor je vanaf de zijkant iets ziet doorschijnen.
Voor als je niet begrijpt wat ik bedoel : heb fotos gemaakt die op http://www.mijnalbum.nl/Album=FAUSMWWK te zien zijn.

Vraag is : is dit normaal, zie je dit bij elk lampje ? Of is het gewoon een goedkoop lampje en als je duurdere koopt dat ze het niet hebben ??

Heb geen vergelijkingsmateriaal hier, dus ik hoop dat iemand het antwoord heeft.

Gr. Miranda
Hugo Welther
Moderator

Goedkope China brol lijkt mij. Overigens zie je dit bij halogeen lampjes ook.
Potje zwarte verf en je ziet er niet meer van.
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
mira

Deze lampjes zaten al bij goedkope wandlampjes (11 euro per stuk, inclusief LED lampje), dus je kan inderdaad verwachten dat het goedkope lampjes zijn.
Nu heb ik nog een bestelling bij diezelfde firma lopen voor wat GU10 LED lampjes die wat duurder zijn (+/- 10 Euro per lampje). Wordt binnenkort verstuurd.
Mag je van wat duurdere verwachten dat ze dit euvel niet hebben ?? Zo ja, dan stuur ik hem nog een mail dat ik de bestelling cancel als deze het ook hebben.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op 18 augustus 2008 01:46:41]
chuckie
Honourable Member

De duurdere hebben dit vaak ook.
Maar zoals Hugo zegt, deed ik dit vroeger in een stand ook.
Potje verf of hittebestendige autolak (bij halogenen dan...)
Schreeuwen versterkt de stem, maar niet de argumenten.
Zoeken in topic