Shock Media

Navigatie

Afstudeerstage omgeving Den Haag

Forum > Algemene elektronica > Afstudeerstage omgeving Den Haag << Vorige | 1 | 2
Naam Bericht
free_electron

voor internationale stages : bij IAESTE langsgaan. die organiseen huisvesting en dergelijke.
Professioneel ElectronenTemmer - 8 April 08 : 7.355.303
spruce

Ik wil toch nog even melden, dat dankzij dit topic ik nu een stage heb. Blijkbaar werkt dit toch ff wat beter dan al die 1001 stage bureaus die er tegenwoordig zijn
http://www.spruce.nl
BoudewijnEctor
Honourable member

Hij zal zo wel dicht gaan, maar op zich is een bedrijf hebben geen belemmering voor een afstudeerplek.
Ik heb al 3 jaar een bedrijf bijna, en kon vorig jaar (HBO informatica) uit 12 bedrijven kiezen.
Allemaal uit de UNIX software engineering of UNIX security wereld (ook een paar grote), exact ook wat mijn bedrijf doet.
Ook hierna heb ik een aantal zeer leuke jobs aangeboden gehad (zowel fulltime, als voor naast mijn studie) om naast mijn bedrijf te doen... in exact dezelfde sector.

Concurrentiebeding tekenen is dan wel verplicht, net als een NDA meestal.
Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...
High met Henk
Honourable Member

hmm wij zoeken nu actief nog een stagiair, maar er is bijna niets te vinden via de stagebureaus, marktplaats of deze site.....
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Zoeken in topic << Vorige | 1 | 2