| Naam |
Bericht |
klein is fijn
Moderator
|
quote:
Krijg je een goed idee hoe ze dit soort dingen organiseren bij de Elektor.
Heb me even uitgeleefd met de vragenlijst hoor. [Bericht gewijzigd door klein is fijn op 24 november 2008 23:23:07]
kif is in weer terug uit Japan. Lees meer op http://www.kleinisfijn.nl/?page=japan
|
WilToyo
Golden Member
|
quote:
Voila,
Vraag 1: Wat vond u van de enquete?
- matig
- slecht
- dramatisch
Bedankt voor het invullen van deze enquete, wij zullen niet zo ons best doen om de enquete te verbeteren.
|
Henry S.
Moderator
|
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
elmowww
|
Komop, om nou elektor af te gaan zitten kraken vind ik wat laag. Die mensen hebben er hard voor gewerkt en het resultaat was niet slecht. Sterker nog: als ik naar het publiek kijk (grotendeels jongetjes, van hobbyniveau), denk ik dat ze op de juiste manier deze "beurs" gemaakt hebben. Het enige jammere was vond ik was organisatorisch beter kon: ik heb 10 minuten rond zo'n smd oven gehangen, maar kon niemand vinden voor een stukje info ofzo.
e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - Elektronica ontwikkeling
|
EdwinNadorp
Golden Member
|
Ook bij mij was er het probleem omdat ik niet geweest ben, dan maar een reply naar info@elektorlive.nl gezien de lijst niet mee werkt.
Deze bounced! goed geregeld daar zo.
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar .......
|
Henry S.
Moderator
|
Even met de redactie mailen, http://www.elektor.nl/service/colofon.685246.lynkx of op het forum gooien.
Windhoos helemaal zat? Een ATX-voeding is geen labvoeding!
|
flipflop
|
Nou, als het zoveel moeite moet kosten dan laat ze het maar uitzoeken hoor (ik ben ook niet gegaan). Het elektorlive adres is al uit te lucht en de enquete klopt niet. Submit geeft een hele rits errors omdat je maar twee vragen hebt ingevuld...
Ondertussen moeten ze zich toch gaan afvragen waarom er geen reakties binnenkomen? Raar volk die limbo's [Bericht gewijzigd door flipflop op 25 november 2008 19:19:28]
if (rst='1') then d <= '1' elsif (clk'event and clk='1') then d <= data end if;
|
K-Ray
|
quote: Op 22 november 2008 16:18:49 schreef Jochem_S: De 3D prints van shapeways waren overigens wel geweldig, de printer zelf was helaas niet aanwezig (niet de moeite voor 1 dag zeiden ze), maar een tijd staan praten, en die lui maken dus gewoon voor particulieren tegen betaalbare bedragen je 3D ontwerp.
Hetzelfde gesprekje met de mens van Shapeways was ook voor mij de absolute top van de dag. Heb me ook ff gek staan staren op de 3D demo van Altium. De appels, accelerometer en het kerstboompje waren uiteraard leuk. Verder vond ik de lezing Domotica best wel aardig. Ultra Rapid Prototyping was niet meer dan een demootje van e-blocks, dus een absolute afknapper. Toen de Teardown Party werd afgelast was het voor mij daar afgelopen.
Evoluon was natuurlijk een leuke plek. Moet zowat 24 jaar geleden zijn dat ik daar nog een keertje was.
Ik vind het voor een eerste keer een aardige poging van Elektor.
Ik had aan de boekenstand wel een aardige stunt voor de bezoekers verwacht, maar niet dus 
Spijtig dat ik dit item nu pas ontdek, want ik had ook wel eens wat gezichten willen plakken op de regulars hier.
Volgende keer beter! [Bericht gewijzigd door K-Ray op 25 november 2008 20:22:58]
|
Jochem_S
Golden Member
|
Ik heb die kerstboom niet gezien, en de accelerometer vergeten te zoeken (daar wist ik wel van)...
|
K-Ray
|
quote:
Stond een tonnetje met "gratis" aan de Vellemanstand. Het tonnetje was erg snel leeg
|
Jochem_S
Golden Member
|
Ik was als eerste (okee, tiende) binnen, maar die vellemanstand ben ik zo voorbij gelopen, meermaals. Stom, dus.
|
6502
|
Geen idee hoeveel kerstboompjes ze bij zich hadden, maar toen ik nog voor de eerste lezing langsliep was de doos die er stond nog maar 1/3 vol, en het ging hard!
Maar goed, ik heb die hele accelerometer dan weer gemist, zo hou je altijd wat. Kan er verder ook niet veel over vinden, kan iemand een fotootje posten?
|
Benadski
Golden Member
|
Ik heb ook geen accellerometer, die waren alleen voor studenten. 't Ding stelt ook niet veel voor, gewoon een kastje met een 3 assige g-sensor, controller en een paar LEDs om de richting aan te geven. Ik denk niet dat je er veel mee kan. Ik heb zoiets ooit al eens bij elektuur besteld, ging meer om de sensor zelf dan de rest.
dekatron nodig voor je nixie klok? Check vraag en aanbod - overig
|
Jeroen
Moderator
|
quote:
http://www.elektor.nl/artikelen-als-pdf/2008/mei/acceleromet...6037.lynkx
quote:
Dat stond er inderdaad bij, maar je kon ze gewoon meenemen na het invullen van je emailadres.
www.getfirefox.com
|
High met Henk
Honourable Member
|
ik heb die acc meter op het instrument gehaald en was er zeer blij mee: stond net op het punt met zo'n sensor te gaan testen voor een applicatie.
nu kreeg ik een kant en klaar test exemplaar in de schoot geworpen
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
|
6502
|
Ah, was het die! Ik had verwacht dat het een kleiner (goedkoper vooral) dingetje zou zijn.
Jammer dat ik 'm dan gemist heb, alhoewel ik eigenlijk ook wel besef dat ik er niets mee ga doen en het ding ergens in de kast verdwijnt zodra het nieuwtje er af is...
|
Jochem_S
Golden Member
|
Prachtig toch, zo hebben wij toch allemaal hele kasten vol?
|
Benadski
Golden Member
|
Hier zijn de foto's te vinden: http://www.elektor.nl/elektorlive-2008
Staan jullie er nog op? Ik sta er twee keer op, bij binnenkomst en in een volgepropte zaal.
dekatron nodig voor je nixie klok? Check vraag en aanbod - overig
|
6502
|
Nee, ik sta er niet op. En ik heb toch zat mensen foto's zien maken waar ik mogelijk ook op sta...
|
Jochem_S
Golden Member
|
Ikke wel...
|