Even slotje verwijderd,
ter aanvulling:
Ik maak ook machines en ik kan je verzekeren dat 300 euro voor een kabel, interface en software niet te duur is, zeker niet in relatief kleine oplages. Die vertegenwoordiger komt het ook nog eens persoonlijk brengen ook.
Als het enkel om het kastje ging zou het voor mij nog onder het kopje "ondeugend" te plaatsen zijn maar je hebt ook nog de software gekopieerd en dan valt het al snel onder het kopje "diefstal". Als ik ergens mijn nagemaakte kastje tegenkom en
MIJN gecopieerde software word ik ook zeker niet blij. Ik heb net zo goed mn hypotheek die ik moet betalen en ik moet ook elke week bij de supermarkt afrekenen, dat geld moet wel ergens vandaan komen natuurlijk.
Voor privegebruik zal het mij overigens worst wezen, maar voor professioneel, bedrijfsmatig gebruik vind ik het ook niet kunnen eerlijk gezegd.
Als je werkgever die spullen niet wil betalen terwijl ze in praktijk voor jou best heel fijn zullen werken is dat sneu voor jou, misschien toch even de werkgever proberen te overtuigen?
slotje terug.
[Bericht gewijzigd door GJ_ op 24 augustus 2008 14:06:06]