LOL, er zit nu bijna niemand

(amper wachttijd)
Heb ook al 3 codes en een berg foto's, zal ze "na sluitingstijd" publiceren (foto's dan, codes mag denk ik niet)
ze veranderen de codes overigends niet, en als je goed naar mijn fotos kijkt <hint hint, en spoiler allert>
Nog geen sluitingstijd (altans, toen ik begon met selecteren en uploaden), toch ff wat foto's:
Je begint at random ergens waar de vorige zijn karretje heeft achtergelaten. Bijvoorbeeld in de outback. Je komt ook wel eens andere autotjes tegen:
die je dat netjes gedag zegt:
maar al snel blijkt dat je de stad in moet wil je de code vinden:
Op zoek naar een leuk hotel bel je dit nummer:
Daarna krijg je 30 seconden extra om eens leuk de stad in te gaan. Bijvoorbeeld met een touropperator wiens logo erg op dat van microchip lijkt:
Je zou naar een-of-ander museum moeten. Onderweg kom je nog een ander autotje tegen:
Helaas heeft het geen nummerbord, dus ga je op zoek naar andere borden met cijfertjes.
bijvoorbeeld dit bord, wat ik helaas niet kon lezen:
Op weg naar het museum kom je opeens weer het logo van die touroperator tegen, zomaar midden op straat.
Dat moet toch wel iets betekenen?
volg de pijltjes en
Hé, daar staan zomaar 4 cijfertjes...
Daar kun je wat mee...
En met sommige huisnummers kun je ook iets, bijvoorbeeld het nummer van de city ext dinges (foto 7) en dat museum-ding (foto 8)
Er zijn nog meer codes, Go get them and have fun!
Echt een leuk spelletje.
[Bericht gewijzigd door Lucky luke op 25 augustus 2008 12:12:25]