Dit topic is gesloten

[Bericht gewijzigd door smoerijf op 30 augustus 2008 23:31:41 (19%)]

.jpg)

[Bericht gewijzigd door Gerwinh op 31 augustus 2008 17:35:13 (11%)]

Op 30 augustus 2008 18:32:06 schreef SparkyGSX:
Je zou de boor markeringen natuurlijk ook mee kunnen printen, maar hoe zou je dan kunnen voorkomen dat de plaat beschadigd wordt door de spanen? Afplakken met tape o.i.d.?
Op 31 augustus 2008 22:20:51 schreef gitaarstudentje:Ik heb daar niet opgeantwoord omdat er grenzen zijn op de hoeveelheid informatie en details. Tot heden slaagt er bij mijn weten nog niemand in de figuren echt gecontroleerd na te maken. Ze zijn het resultaat van 4 jaar testen en doorzetting. Vandaar dat ik die preciese details liever voor mij houd. Vroeg of laat komt er wel iemand die nog beter doet maar dan zal hij net zoals ik daar heel veel energie ingestoken hebben.
Weer wat moois fotoopa! Overigens, der is er op Pbase eentje die bij je water sculptures in maart had gevraagd hoe je er eigelijk de figuren in kreeg omdat hij alleen druppels in de lucht kreeg... ben ik ook is benieuwd naar, mag ik het antwoord daar lezen?
Op 31 augustus 2008 22:13:50 schreef timmie:
@nonkel_dw:
toch een paar vragen:
waar heb je de gobo's van gemaakt(tenminste de filters)
hoe zijn ze bevestigd?
hoe stuur je ze aan? dc motor stepper
verder functie's?
en heb je foto's van de het apparaat zelf?
geef je toevallig de source en schema's cad tekeningen vrij?

Op 1 september 2008 08:16:17 schreef fotoopa:
[...]Ik heb daar niet opgeantwoord omdat er grenzen zijn op de hoeveelheid informatie en details. Tot heden slaagt er bij mijn weten nog niemand in de figuren echt gecontroleerd na te maken. Ze zijn het resultaat van 4 jaar testen en doorzetting. Vandaar dat ik die preciese details liever voor mij houd. Vroeg of laat komt er wel iemand die nog beter doet maar dan zal hij net zoals ik daar heel veel energie ingestoken hebben.
Maar als je al mijn posting goed volgt op CO ben je al een hele stap dichter bij de oplossing. CO is trouwens de enige plaats waar ik technische informatie ruim deel.
Op 1 september 2008 08:16:17 schreef fotoopa:
[...]Tot heden slaagt er bij mijn weten nog niemand in de figuren echt gecontroleerd na te maken. Ze zijn het resultaat van 4 jaar testen en doorzetting. Vandaar dat ik die preciese details liever voor mij houd.

Moderator
Op 1 september 2008 23:35:49 schreef Joeri de Man:
Maar achteraf gezien had die langer geetst kunnen worden maar dat durfde ik niet aan. Ach volgende keer.
Dit topic is gesloten