Shock Media

Navigatie

30 cm vga kabel

Forum > Algemene elektronica > 30 cm vga kabel
Naam Bericht
ikkez

Weet iemand waar je een vga kabel kan kopen die rond de 30 cm is?
ik kan alleen maar kabels vinden vanaf 1,5 meter

WAAROM???? (Willen jullie altijd weten )
ik heb een touchscreen en een ipc in een kastje gebouwd en daar moet ffies een vga kabel tussen en ik vind 1,5 meter nogal te lang als ik aan 30 cm al meer dan genoeg heb dus vandaar.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
GJ_
Moderator

Dat word solderen ben ik bang.
www.xj3.nl
Hugo Welther
Moderator

VGA kabeltjes van 30cm heb ik nog nooit gezien.

Koop er een van 1,5, knip die aan één kant af op 30cm en frut een VGA connector (M/F wat je nodig hebt) aan het losse eind.
Aan het andere deel frut je ook een VGA connector, heb je nog een reserve kabel van 1,2m.

[edit] GJ was eerder...
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op 5 september 2008 00:12:40]
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
Fantomaz
Golden Member

Ik heb er 1 van ca 20 cm. (eeehhh Een VGA kabel)
Vroeger werden die dingen gebruikt om tussen de videokaart en de VGA versneller (ook een PCI kaart) te koppelen.

Hij ligt bij mij te verstoffen. (zag hem vandeweek ng liggen...)
Mail me anders even.

quote:

Vind je het gek?
Die typed maar 1 regel
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
neelespn

weet iemand welke polen van de vga aansluiting ik nodig heb om deze te conventeren naar video cinch?

zodat ik een video cinch monitor op een vga aansluiting kan doen

of een vga monitor op een video cinch
DE OLDE

Wat bedoel je met videocinch ; compositevideo??? dat gaat niet zo 1,2,3 .
Wat Lefert levert, levert anders geen mens.
neelespn

ik weet niet precies hoe het heet het is zon geel stekkertje 2 polig
Arco

VGA 30cm male+female: http://www.dashop.nl/product_info.php?cPath=&products_id=205
Arco
Aart

@neelespn;

Dat kan alleen eenvoudig als je videokaart zo een verloopje ondersteund, ik ken dat systeem enkel van diverse (oudere) kaarten van Matrox.

Een converter van VGA naar composite heb ik nog nooit gezien, het omgekeerde wel. Kopen is het eenvoudigst, maar het kan ook met een oude PC met een video-in kaartje.
AartSite
ikkez

Arco ik moet een male/male kabel hebben weet je die ook te vinden ??

Fantomaz
is het een male male kabel en weet je nog waar je m gekocht heb want mischien heb ik er over ene tijdje een stuk of 20 nodig vandaar dat ik ook niet zon zin heb om ze te gaan solderen
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't
Fantomaz
Golden Member

Ik heb hem overgehouden van een 2e hands PC die ik ooit had gekocht.
Dus daar heb je niets aan.

F.
Losse veters hoeven geen probleem te zijn, zolang je stappen maar groter zijn dan de lengte ervan. Pas als je korte stappen móet nemen, gebeuren er ongelukken.
ikkez

staat er niet toevallig een merk op ofzo ?
Arco

Is wel wat langer; 50cm...: https://denetwerkwinkel.com/product_info.php/products_id/4322
Arco
Zoeken in topic