Shock Media

Navigatie

schema

Forum > Lieve moderators > schema 1 | 2 | Volgende >>
Naam Bericht
Peter

Hallo,

Stel dat je een schema hebt, en je wilt hem naar de site sturen, hoe kan ik dan het schema op de site zetten?

alvast bedankt,

peter
Het is ook altijd hetzelfde liedje...
Bastiaan

quote:
Op vr 05-04-2002 22:22:33 schreef Peter:
Hallo,

Stel dat je een schema hebt, en je wilt hem naar de site sturen, hoe kan ik dan het schema op de site zetten?

alvast bedankt,

peter

Het op de site zetten doen wij zelf.
Wat jij kunt doen is het schema opsturen per email naar ons. Je kunt dit doen door van het schema een jpeg of gif plaatje te maken, en er een beschrijving bij te doen en dat geheel te mailen naar een van de teamleden van deze site. Wij maken er dan een schema van in ons layout proggie en zetten het op de site erbij.

Dus als je een schema hebt zijn we er erg blij mee als je dat wilt mailen.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 6 april 2002 10:32:51]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Bernd

misschien mag ik dit niet eens vragen maar...... welk programma gebruiken jullie om jullie schema's mee te tekenen (die op deze site staan). Ik ben namelijk al een hele tijd op zoek naar een leuk programaatje. Ik heb de programma die op deze site staan ook al geprobeerd, maar die bevielen niet echt.
Printversie?
Tedde
AKA ripkip

Re:

Je kan ook gewoon eenmalig in paint alle symbolen tekenen en opslaan waarna je vervolgens elke keer die ophaald en met copy/past een hele schakeling ermee in elkaar zet. FF opslaan als *gif en klaar..
(zo doe ik het altijd..)

suc6 RiPKiP
HF blijft kriebelen !!
Bastiaan

Wij gebruiken het proggie sPlan.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Bernd

o dat moet je toch betalen?

BALEN!!

ja ik wete wat je bedoelt rippie, maar ik heb echt een schijthekel aan paint!
[Bericht gewijzigd door Bernd op 8 april 2002 15:05:35]
Printversie?
Bastiaan

quote:
Op ma 08-04-2002 14:18:39 schreef Bernd:
o dat moet je toch betalen?

BALEN!!

ja ik wete wat je bedoelt rippie, maar ik heb echt een schijthekel aan paint!

En je kunt paint ook niet laten autorouten

Wat ikzelf een erg simpel en goed programa vindt is Eagle.
Kijk daarvoor op www.cadsoft.de
Het is simpel om mee te werken, het bevat erg veel componenten. Staan ze niet in de lijst dan kun je er snel en simpel een toevoegen.
Autoroute zit er ook bij.
Het kost niks, is alleen wel een demo, wat inhoudt dat je een beperkte oppervlakte hebt van je printje (dus niet van je schema)
Roel

Fijn proggie!!!
Hieper de piep!
Michaël

Het is inderdaat een goed proggie
I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone
Bernd

Ja maar hoe plak je symbolen erin dan? Zoals een transistor of diode. Moet je die nog downloaden ofzo?
Ik heb de versie downgeload die 6.4 MB was ofzo.
Misschien heb ik verkeerd versie of whatever. je kon uit behoorlijk wat verschillende dingen kiezen.

Het programma loopt verder wel, maar ik kom niet verder dan een windowtje dat veel lijkt op paint.

Hoe kan ik symbolen enzo tekenen?
Printversie?
Roel

quote:
Op ma 08-04-2002 22:54:58 schreef Bernd:
Ja maar hoe plak je symbolen erin dan? Zoals een transistor of diode. Moet je die nog downloaden ofzo?
Ik heb de versie downgeload die 6.4 MB was ofzo.
Misschien heb ik verkeerd versie of whatever. je kon uit behoorlijk wat verschillende dingen kiezen.

Het programma loopt verder wel, maar ik kom niet verder dan een windowtje dat veel lijkt op paint.

Hoe kan ik symbolen enzo tekenen?

bennie te lui om de online help te lezen?
als je er dan nie uitkomt leg ik ut je wel effe uit
Hieper de piep!
nokiaerror

is het ook goed als het een PDFje is in plaats van een GIFje? Zo niet dan niet. Ik had tot vorige week nog een Pentium 120 draaien waar een heleboel schema's in PDF op stonden (misschien wel 250), maar die is mij gecrashed. waarschijnlijk is de HD naar de KL*T*. Als dat zo is dat zeer jammer.
MAAR als dat niet zo is dan wil ik die jullie best toesturen zodat jullie er de interessantste uit kunnen kiezen en op de site kunnen zetten

Met vriendelijke groet,

NOKIAERROR
E.G. records Ltd.

PS: Op mijn school werken wij veel met Electronic Workbench (een circuit simulator)
Heeft iemand een link waar ik die gratis kan downloaden op moet ik ervoor dokken. ik zou EWB graag willen hebben.

[Bericht gewijzigd door nokiaerror op 22 november 2002 20:57:31]
Bastiaan

Volgensmij heb je het verkeerde topic te pakken, deze stamt nog uit de oorlog
nokiaerror

jou moeder ook volgens mijn
don't fuck with people op the E.G.records Ltd. company (en al helemaal niet van de man waarbij het allemaal begonnen is)
dit kan je je kop kosten.

met vriendelijke groet,

Nokiaerror
directeur van E.G. Records Ltd.
(een bedrijf dat handelt in de rechten van internetsites maar dat opereert onder een andere naam MODERATORRETJE!!!!!!!!!!).
Jeroen Boere
Moderator

quote:

wil JIJ voortaan dit soort domme en zinloze opmerkingen laten AUB?
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
High met Henk
Honourable Member

WAt is dit toch met al dat gescheld en dat verwijten maken over en wer, ik weet dat ik eruit zie als een verdwaalde hippie die zo uit de jaren 60 is weggelopen, maar ik wou dat ik in godsnaam in die tijd geleefd had.

Waar is die tijd waarin men elkaar nog kon vergeven? Ik voel me hier waarachtig net zo'n internet dominee, maar ik snap niet dat jullie allemaal zo moeilijk doen. Al die machtsstrijd, waar gaat het nu daadwerkelijk om?

Schelden om nix, men weet via het internet niet eens WIE men uitscheld. Komop laten we het nou een beetje gezellig houden. Straks zie ik nog in de krant: nokkia e. mogelijk verdacht van moord mod Bastiaan X.

Er is al genoeg geweld, als je het hier niet bevlat, moet je weggaan. Zo simpel is dat. Als je nederland niet bevalt, kun je dat slikken of weggaan. Of gaat iedereen Balkenende straks ook uitschelden?? Zou mooie regering worden. Je mag rustig protesteren, maar met elkaar voor rotte vis uit maken en elkaar bedreigen kom je nergens. Ik begin nog respect te krijgen voor Volkert van der G. Deze dreigde niet, maar maakte zijn standpunt duidelijk. Natuurlijk onzin, want ook hij was een onrust stoker. Maar point blijft. Keep calm or change it with words, not with calling names.

En BTW met dreigen kom je nergens. Ik dreig niet, want daar heb ik een hekel aan, maar remember er is meer dan PC's. Er is ook een echte wereld. Je bent altijd te traceren, dus waar die opmerking: dit kan je je kop kosten op slaat vraag ik me af, maar als je met je bedrijf ook zo'n instelling hebt zal je er zo uitliggen

Groetjes van een ex-satanist inmiddels gewoon atheist

Sven
[Bericht gewijzigd door High met Henk op 22 november 2002 22:21:32]
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
MiTcHeLL

k zit et te lezen maar dat zoiets hier op co gezegt word :| zeer vreemd

enne nokiaerror doe alsjeblieft ff normaal tegen iedreen hier en ZEKER tegen de mod's !!! Ij verdienen veeeel respect
(ik heb echt mn best gedaan om die zin netjes te houden)
...
en ik zie dat je hier net nieuw bent dus houd gewoon je mondt dicht als er nix nuttigs uitkomt
May The Source Be With You
Bastiaan

Ehm, het was gewoon een bericht om je er op een vriendelijke wijze even op te wijzen dat je in de verkeerde zat aangezien deze al heel oud is. Bij nader inzien past het wel in dit topic alleen hadden we je het niet kwalijk genomen als je een andere had geopend. Om op je vraag antwoord te geven: het mag best een pdf-file zijn, zolang het maar niet te groot gaat worden qua kb's. Je kunt in dat geval misschien beter gewoon een screenschot maken van een ge-opend pdfje en dit opslaan als gif.

quote:

Had je daar een rekenmachine bij nodig?

quote:

don't fuck with people op the E.G.records Ltd. company (en al helemaal niet van de man waarbij het allemaal begonnen is) dit kan je je kop kosten.

Iedereen is voor mij gelijk, of het nou een zwerver is of de koningin of wie dan ook.

quote:

Nokiaerror
directeur van E.G. Records Ltd.
(een bedrijf dat handelt in de rechten van internetsites maar dat opereert onder een andere naam MODERATORRETJE!!!!!!!!!!).

Een directeur die nog op school zit, en op zijn fiets een rij ledjes wil maken?!?! Dan zal je het wel erg druk hebben.
Mensen die zo'n functie bekleden zijn volwassen en vooral zakelijk als het gaat om het bedrijf. Zoiets kan ik nou niet echt zeggen van jouw post.

Ik ben op deze site, samen met aantal anderen, een Moderator omdat ik graag wil meehelpen aan het onderhouden van de site. Door middel van dit soort sites worden vele mensen geholpen met hun problemen en vraagstukken die ze hebben met betrekking tot hun hobbies en dergelijke. Volledig op vrijwillege basis en zonder er wat voor te vragen doen wij dit. Het helpen van anderen staat centraal.

Jij kunt blijkbaar niet tegen de macht die anderen soms hebben. Dat is jammer want daar gaat het helemaal niet om, zeker niet op deze site.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 23 november 2002 11:10:44]
Sweet Winter Smile
Golden Member

Hey Mister Nokiaerror,
Als je nu eerst even je mond gaat spoelen, dan praten we dan verder.

Tjonge, wat een vriendelijke directeur!!

Als u nu eerst eens de school afmaakt en uw taalgebruik
wat meer in het gareel brengt gerelateerd aan het niveau van een directeur dan bent u al een stuk op de goede weg.

Bovendien handelt en spreekt een directeur conform het protocol en zou zich niet bezig houden met het Pappelepap niveau.

Als dit niveau onbereikbaar is, om het even om welke reden dan ook, dan is het wellicht een optioneel idee eens uit te zien naar de functie van controleur in een bananenfabriek.
(echter gooit u dan niet per ongeluk de kromme bananen weg)

SMILE

SWS

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op 23 november 2002 15:12:53]
Lastechniek Noord, Het bedrijf waar laswerk vakwerk is! www.lastechnieknoord.nl Voor al uw auto en motor accessoires: www.juvento.nl
piet kuiper

Ik zou zeggen deze man gewoon schrappen van de lijst iemand wie zulke beledigingen uit op een side waar we allemaal met onze problemen en andere wetenswaardigheden terecht kunnen verdient het niet om nog langer aan discussie's deel te nemen.
Want als we dat soort beledigingen pikken dan is het einde zoek.
piet kuiper
MiTcHeLL

quote:
Op 23 november 2002 09:55:10 schreef piet kuiper:
Ik zou zeggen deze man gewoon schrappen van de lijst iemand wie zulke beledigingen uit op een side waar we allemaal met onze problemen en andere wetenswaardigheden terecht kunnen verdient het niet om nog langer aan discussie's deel te nemen.
Want als we dat soort beledigingen pikken dan is het einde zoek.
piet kuiper

Ik ben het helemaal eet je eens trouwens ook met sws.
he en nokiaerror wat ben je ineens stil ?
May The Source Be With You
nokiaerror

schrap mijn gegevens maar uit jullie forum.

Franky

quote:
Op 26 november 2002 19:11:51 schreef nokiaerror:
schrap mijn gegevens maar uit jullie forum.

Volgens mij is menneer op zijn teentjes getrapt en doet het hem het heel veel pijn.
Welke kant gaan we op?
nokiaerror

het kan ook zijn dat ik een beter forum gevonden heb
(jullie zijn echt niet de enigen die op internet kunnen rond surven).

ik wil nog een ding kwijt:

Een of ander moderator gaf aan dat deze discussie uit het stenen tijdperk stamde. En nu is deze discussie weer helemaal in????
Jullie weten ook niet wat jullie willen!!!

Mazzel Quus
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 26 november 2002 19:31:23 schreef nokiaerror:
het kan ook zijn dat ik een beter forum gevonden heb

(jullie zijn echt niet de enigen die op internet kunnen rond surven).

zeggen wij dat dan?

quote:

Een of ander moderator gaf aan dat deze discussie uit het stenen tijdperk stamde. En nu is deze discussie weer helemaal in????

Klopt, een moderator doet zijn best om alles in goede banen te leiden, soms worden topics omhoog gekickt, jij bent een voorbeeld van een user die dat doet. Vervolgens word je erop aangesproken en ben je instaat om de meest zinloze en domme opmerkingen te maken naar mede gebruikers van dit forum.... goed bezig zou ik zeggen.

quote:

Jullie weten ook niet wat jullie willen!!!

Wij weten uitstekend wat wij willen, en dat is een forum waar iedereen zich aan normen en waarden houd die hem of haar bij de opvoeding is aangeleerd. We willen een forum waarbij mensen elkaar op een geschikte wijze helpen met het oplossen van probleemstellingen.

quote:

Mazzel Quus

De groeten.

edit: Zelfs een mod maakt wel eens tikfouten
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Zoeken in topic 1 | 2 | Volgende >>