Shock Media

Navigatie

Inloggen

Forum > Lieve moderators > Inloggen
Naam Bericht
anoniem10

Ik heb me geregistreerd.
Als ik op de site kom ben ik sowieso uitgelogd.
Wanneer ik me wil aanmelden/inloggen krijg ik met de juiste gegevens de melding dat mijn cookies niet aanstaan terwijl ik toch echt de juiste gegevens gebruik.
Wanneer ik het nog een keer probeer krijg ik de melding dat het wachtwoord of de gebruikersnaam niet kloppen.
Als ik op "Vorige" klik ben ik opeens ingelogd.
Ligt dit aan de vernieuwde site?
Tim Blanckaert

aan de vernieuwde site ligt het zeker niet want ik kan gewoon inloggen...
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Miezjel

misschien toch de cookies eens aanzetten he
Si vis pacem para bellum.
LED-Maniak

Log je in via Circuitsonline.nl of .net?
Bij .nl kan ik namelijk ook niet inloggen .
Nightwalker

quote:
Op 18 november 2003 20:58:58 schreef Alex Voorloop:
Ik heb me geregistreerd.
Als ik op de site kom ben ik sowieso uitgelogd.

Vreemt. Ik log mij één keer in, en steets als ik op de site kom ongeacht of de computer uit is geweest ben ik nog steets ingelogt. Kan misschien ook komen omdat ik 24/7 online ben. Heb namelijk een ethernet modem die nooit uit gaat i.v.m. een douwnloadcomputer op zolder en mijn moeder die wel eens het internet op zou willen waneer ik er niet ben. Alleen als ik een hele lange tijd niet meer gepost heb moet ik weer opnieuw inloggen. En mijn cookies staan ook uit en ik heb op CO geen problemen.
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Erik

quote:
Op 18 november 2003 23:13:12 schreef Nightwalker:

[...]

Vreemt. Ik log mij één keer in, en steets als ik op de site kom ongeacht of de computer uit is geweest ben ik nog steets ingelogt. Kan misschien ook komen omdat ik 24/7 online ben. Heb namelijk een ethernet modem die nooit uit gaat i.v.m. een douwnloadcomputer op zolder en mijn moeder die wel eens het internet op zou willen waneer ik er niet ben. Alleen als ik een hele lange tijd niet meer gepost heb moet ik weer opnieuw inloggen. En mijn cookies staan ook uit en ik heb op CO geen problemen.

neehoor komt gewoon door de cookies in je internet geschiedenis. daar staat in dat je ingelogd bent

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Nightwalker

Ik heb mijn cookies uitstaan zoals ik al eerder vermelde en dat wordt door sommige sites bevestigt, waardoor ik er niet op kan.
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
DIY
Special Member

In een andere topic is ook zoiets gaande. Wat het bij mij grotendeels heeft opgelost is het aanvinken van een optie in InternetExplorer.
--> menu Tools
--> selecteer InternetOptions
--> kies settings bij Temporary Internetfiles
--> Check for newer newer versions of stored pages: automaticly

Nu weet ik ook dat IE met sommige upgrades niet goed meer werkt en wazig gedrag kan vertonen. Zou het daardoor zowiezo aan IE kunnen liggen?
Als er mensen zijn die andere browsers gebruiken is het misschien interessant om te kijken of deze mensen ook problemen hebben..
schrikdraad / ElectroMagneticMagnificence
weardguy

Bij Alex Voorloop is het geval gaande dat hij bij het inloggen de melding krijgt dat de gegevens ongeldig zijn en dat de cookies niet aanstaan, wat ze wel degelijk zijn.
Als ik een week niks post wordt ik uitgelogd.
Maar ook ik heb wel eens dat ik na een dag al weer uitgelogd ben.

PS dat ik weet dat de cookies aanstaan is omdat alex mijn broer is.
[Bericht gewijzigd door weardguy op 19 november 2003 20:15:04]
http://www.m-voorloop.nl
Zoeken in topic