TV Restaurateurs / verzamelaars (Philips K6 K7 K8)

joopv

Golden Member

Ik krijg een mailtje van een Duitser die een met pijn in zijn hart iemand zoekt die een aantal oude Philips kleuren tv's wil adopteren.

Het Philips Museum Eindhoven heeft geen interesse. Is er hier iemand die een goede bestemming weet?

Bij voorkeur niet voor de onderdelen of om achteloos gesloopt te worden....

Het mooiste zou een of andere openbare museum achtige toepassing zijn denk ik. Maar dat mag je zelf bespreken met de huidige eigenaar. Ik weet ook niet of de beste man (zendamateur) er iets voor terug verwacht.

========================
haben Sie Interesse an historischen Farbfernsehern im Originalzustand mit den Chassis K6N, K7 und K8D und einem SW-Stand-TV ca. 50er, 60 er Jahre für Ihr Museum?
Außerdem habe ich noch einen neuen originalverpackten Zeilentrafo für eines der Colorgeräte. Diese Geräte habe ich Jahrzehnte lang gut aufbewahrt, werde mich aber jetzt wegen eines Umzugs und weniger Platz schweren Herzens evtl. davon trennen.

Mit freundlichen Grüßen
<deleted>
D-50181 Bedburg
==========================

Het adres en telnr zijn bij mij bekend, Bedburg ligt ongeveer 60km vanaf Roermond richting Keulen.

Serieus geinteresseerden kunnen me via email bereiken voor de contact details.

Probeer het eens op www.gloeidraad.nl, als het buizenTV's zijn.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Zou ze wel willen hebben maar waar laat je zoiets?