Als je picbasic gaat volgen wil ik je wel helpen met programmeren etc. Software matig moet lukken.
Je laat het maar weten
[Bericht gewijzigd door Lithium op 2 juli 2009 01:51:34 (22%)]
[Bericht gewijzigd door Lithium op 2 juli 2009 01:51:34 (22%)]
je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Je zal altijd dingen tegen komen die je vergeten bent. 

[Bericht gewijzigd door watchout3 op 2 juli 2009 14:36:02 (76%)]
Op 2 juli 2009 14:36:32 schreef Uranium:
Je kunt ook een AVR overwegen, daarmee kun je in C programmeren met AVR-GCC. Tis maar net wat je leuker vindt werken. Ik vind picbasic niet echt geweldig, het is erg duur voor wat je krijgt.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op 3 juli 2009 20:07:43 (96%)]
[Bericht gewijzigd door RoboticPro op 2 juli 2009 21:26:06 (15%)]
Moderator
Op 3 juli 2009 13:51:09 schreef Robotter:
voor dat ik alles bestel enzo :
wat word in de professionle wereld meer gebreukt : PIc of avr ik vraag dit omdat ik graag later hier ook nog wat aan wil hebben en ziet het er naar uit dat dit binnen 10-20 jaar gaat veranderen?
en als ik nu eerst gewoon met picbasic lite die picbasic cursus volg en latre besluit om toch naar avr's te gaan (mijn voorkeur gaat meer uit naar C dan naar basic eigenlijk)
en ik kan geen fatsoenlijke C compiler vinden voor pic's tenminste niet voor een redelijke prijs(tot 50 euro vind ik redelijk)
maar als ik toch besluit oom naar avr's te gaan wat gaat het mij dan later nog extra kosten (dus de proogrammer enzo of heb ik nog meer dingen nodig voor avr)
ps: weet iemand een goeie programmer voor een avr?
kan het ook zo zijn dat je eerst met pic's werkt en dan met avr's je jezelf dingen verkeerd aanleerd?
Golden Member