VHL junk bak? Wie/Wat is VHL?
Verder is dit best een gigantisch leuk idee... Een doos vol spul "gratis uitzoeken" op voorwaarde dat je er zelf weer spul in doet waar jij niets aan hebt maar wat wel een soortgelijke waarde heeft (niet een dikke ringkern eruit en een ledje erin terug), en je de porto naar de volgende betaald... En natuurlijk even het logboek bijwerkt en online neerzet wat je met het eruitgehaalde spul van plan bent of gedaan hebt...
Hmmm. Misschien binnen Nederland een CircuitsOnline* box laten circuleren? Wil ik eventueel wel aan mee doen (ligt er natuurlijk aan hoe goed het van de grond gaat komen... ik heb geen zin om een doos door te sturen waar voor niemand wat zinnigs meer in zit en voor mij ook al niks zinnigs in zat).
Eventueel heb ik wel een 12VAC/10A rinkern, wat andere voedingkjes (meest 20 of 30V of in de buurt daarvan, en iets van 400mA), wat stappenmotoren uit printers etc, wat sloopprinten, en wat klein grut (ledjes e.d). En wrijfletters, maar inmiddels niet zo veel meer.
Wat daarvan in de box gaat hangt ervan af wat ik er uit heb gehaald natuurlijk. Zitten er alleen maar low-cost plastic plakvoetjes in dan gaan er een paar low-cost leds in terug en baal ik van de porto. Zaten er wat leuke servotjes in ofzo, dan gaat die dikke trafo erin, wat steppers en wat losse onderdeeltjes, en gaat 'ie naar de volgende. (Dan bedoel ik wel gewoon normale servotjes, geen supersterke dure)
Ik vind het best een leuk idee. Eigenlijk zou TNT gratis verzending moeten doen

Nouja, als er een volgende ontvanger dichtbij zit kun je 'm natuurlijk ook brengen...
*=Boxcode=Circuitsonline.net, of zou dat als te veel reclame gezien worden? Anders gewoon CO_plaatsnaam, waarbij plaatsnaam de naam is van de plek waar dat ding gestart is.