Op 4 juli 2009 12:53:17 schreef emperoronald:
tsss, het at is hier nog nooit geweest en er zijn meerdere zenders ik wil gewoon een zender met bereik 5 km het liefst 1 tot 2 ofzo, maar goed en zo'n fm-bug maar 5 meter daar zou ik dus nooit geld voor uitgeven
Ik wil een auto. Ik heb nog nooit gereden, maar ik wil echt een auto. Want de buren hebben er ook eentje.
Maar hij moet ook minstens zo mooi zijn als die van de buren. Ik wil graag leren rijden in een Jaguar. Een volkswagen golfje is me te min.
Zonder enige ervaring krijg je het gewoon niet voor elkaar. Koop dan maar gewoon een kant en klaar ding.
Sorry hoor, ik klink nu echt ontzettend bot. Maar zet het gewoon uit je hoofd als je geen moeite wilt doen. Het is lastig. En het is jammer om maanden met een ingewikkelde zender aan de gang te zijn, die je nooit lekker aan de praat krijgt. En dan heb je ondertussen al voor vele euro's aan onderdelen hebt opgeblazen.
zoals altijd: Klein beginnen. Als je een grote zender wilt bouwen, bouw dan eerst een kleine. Zie dat als deel van het proces van een grote bouwen.
Voordat de gebroeders Wright hun vliegtuig bouwden hebben ze eerst ook flink geëxperimenteerd met vliegers en dergelijke. Al hadden ze de kennis al wel bij elkaar om een echt vliegtuig te bouwen.
[Bericht gewijzigd door (Z)weetvoetje op 4 juli 2009 13:07:15 (33%)]