fm zender bereik ong. 5km

Dit topic is gesloten

emperoronald

Banned

ja, maar mij lijkt zelfs een buggie al moeilijk, ik heb t nog nooit gedaan en ik heb vaak ongeluk

dat ik wit t net
fryslan boppe
Einde verhaal dus?
Een filosofische beschouwing over geluk en ongeluk valt buiten het bestek van dit forum, daarover stuur ik een mail.
It's as easy to mary a rich woman as a poor woman.
Tja, je kunt het ongeluk noemen, maar ik krijg eigenlijk de indruk dat het ongeduld is, en gebrek aan motivatie om te leren waar je mee bezig bent. Het is natuurlijk veel gemakkelijker om te zeggen dat je pech hebt, dan toe te geven het iets fout ging door je eigen gebrek aan kennis en ervaring.

Ik moet zeggen dat ik al een tijdje aan het twijfelen ben of dit een oprechte vraag is van de TS, of de zoveelste eikel die het leuk vind om ons hier te pesten. Een sociologisch experimenten van HmH of iemand anders zou natuurlijk ook nog tot de mogelijkheden kunnen behoren.
emperoronald

Banned

Op 16 juli 2009 01:18:55 schreef SparkyGSX:
of de zoveelste eikel die het leuk vind om ons hier te pesten.

nou nou ik vraag om uitleg en ik ga die bug ook wel bouwen hoor, ik heb al een paar onderdeeltjes, alleen jij bent opdringerig. houdt ik toevallig niet van
fryslan boppe
Je hebt best wel een grote mond voor je leeftijd.
Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
emperoronald

Banned

ik bijt me af en ben geen schijterd
fryslan boppe
Je hoeft hier niet van je af te bijten, mensen zitten hier niet om jou dwars te zitten ofzo. Iedereen doet zijn stinkende best om je te helpen, helemaal gratis en voor de lol.

Zelfs met een bugje ga je wel verder komen dan 5 meter hoor. Mijn eerste bugje was 3 huizen verder ook nog wel te horen. En als je zeg dat je altijd ongeluk hebt dan kan je helemaal beter niet beginnen met zo'n ingewikkeld project want dat gaat sowieso mislukken en dan ben je (1) nog onzekerder over wat je kan, en (2) een bak geld kwijt
"If a rocket goes up, who cares where it comes down." - Wernher von Braun
Henry S.

Moderator

Op 16 juli 2009 11:11:55 schreef emperoronald:
ik bijt me af en ben geen schijterd

Je doet maar even normaal zeg, weer dat arrogante van je.

Weekje afkoelen helpt, tot ziens.
Wie wat bewaart moet later veel weggooien. Word lid van de Benelux DX Club, Een ATX-voeding gebruiken?

Dit topic is gesloten