Je zal aan het nieuwe moeten wennen, vrees ik... :-)

Dit is even anders, maar wel strak.

Niet zeuren. Dingen veranderen. Gewoon even eraan wennen, en dan weer genieten van deze fantastische website.

(Toch redelijk ongelofelijk, nieuwe layout is nog geen tien minuten oud en er beginnen al mensen te blèren... zucht)

Kunnen jullie geen optie maken om over te schakelen als je dat wilt?

Ik vind de nieuwe look er prima uitzien.

Toppie!

Het wordt inderdaad wennen denk ik :)
IMHO is het iets te druk, anders..
Misschien iets maken dat er geschakeld kan worden tussen 2 templates?

e/ mmm, het heeft wel wat van tweakers weg :)

[Bericht gewijzigd door Technojunk op (14%)]

Doe mij ook het oude maar. Sectie VA is er mi niet op vooruit gegaan nu je iedere advertentie moet aanklikken om het hele verhaal te kunnen lezen. Het kunnen toevoegen van foto's lijkt me wel weer handig. Van mij mag een forum alleen functioneel te zijn en hoeven de toeters en bellen niet.

vind deze look beter, ziet er een stuk profesioneler uit.
good job!

Jammer van dit nieuwe uiterlijk, het oude was rustiger en wat mij betreft efficienter.

Hoe zag het oude forum er dan uit? :P

het spijt me zeer maar ik vind het vreselijk lelijk(misschien ook wel een kwestie van wennen)

doe mij maar het oude terug

[Bericht gewijzigd door timmie op (14%)]

dit ziet er veel beter uit
goed gedaan
spijtig dat het icoontje bij de favorieten en de tab's nog niet verandert is...

[Bericht gewijzigd door dries007 op (51%)]

In 1 woord: proper :)

Mooi logo ook.

Het ziet er leuk uit maar doe mij toch het oude maar.
Zoals het nu is, is het naar mijn mening veel te onrustig.

Of een optie in je profiel dat je kunt kiezen voor de klassieke versie of onrustige versie.

De site is verder SUPER maar deze stap is toch wel minder. Sorry

Stilstand is achteruitgang, niet zo zeuren, of woon jij ook je hele leven onder dezelfde steen?

Wat de boer niet kent dat vreet die niet :P

Site ziet er een stuk beter uit zo, meer profi.

Nee hoor, geef mij toch maar deze look :)
misschien is het wat om de poll-vraag te veranderen: Wat vinden jullie van de nieuwe "look"?

[Bericht gewijzigd door eagle987 op (53%)]

Het heeft wel wat :) stoer balkje daarbovenin. Houwuh (Y) :P

Ik vond 't oude uiterlijk strakker, overzichtelijker en professioneler/zakelijker staan. Echt onderscheidend tegenover de meeste andere forums.
Het nieuwe uiterlijk doet me ook sterk denken aan de Tweakers site. Maar tweakers (en de oude layout) is dan net weer wat rustiger voor de ogen, door het gebruik van effen achtergronden voor de berichten bijvoorbeeld.

Men kent de spreekwoorden 'never change a winning team' of 'if it's not broken, don't try to fix it' Ik vond de oude layout prettiger, maar de verandering zal me er natuurlijk niet van weerhouden om hier te blijven komen en na 'n tijdje weet je niet meer beter.

Op 11 augustus 2009 13:09:45 schreef jelmerjan:
Kunnen jullie geen optie maken om over te schakelen als je dat wilt?

Goed idee. Als ik het goed zie is de forumsoftware hetzelfde gebleven dus dat zou mogelijk moeten zijn.

vind het er niet onaardig uit zien.... nee wel netjes zo....

Wel een verrassing, inderdaad. Is in elk geval wennen, maar ik kan er nog geen mening over vormen. Wat zijn trouwens de overwegingen geweest om dit aan te passen?

Op het eerste gezicht vind ik het wel OK.

Vind de nieuwe layout snel wennen :-). Omdat de inhoud grotendeels gelijk is gebleven raak je weer snel vertrouwd.

Paar puntjes die mogelijk nog iets anders kunnen, maar eerst maar eens een weekje aankijken!

Mijn eerste reactie:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! What happened??

Een volgende reactie moeten jullie even wachten tot ik weer bijgekomen ben, maar eigenlijk wil ik ook het oude uiterlijk terug... Of iig kunnen kiezen... Dit voelt niet als CO... (Al heeft dat nieuwe uiterlijk vast ook voordelen, maar het wordt iig erg wennen)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (15%)]

K heb niks te klagen...Ik vind het mooi:D Mooi logo ook

Sander