Connector LCD Touch screen

Hallo allemaal,

Laatst bij niels een Grafisch lcd + touch screen gekocht.
Helaas kwam ik er nu pas achter dat deze een speciale connector heeft(stomme flatcable..)

nu heb ik 2 vragen die elkaar misschien kunnen tegenspreken..
1: Weet iemand of deze connector(http://samenkopen.net/action_product/927767/640187) ook ergens in nederland te krijgen is/heeft iemand deze nog liggen en wil hij/zij deze tegen betaling verschepen?(ik heb er maar 1 nodig..)
2: Kan ik deze flatcable ook vervangen door wat anders? (uiteindelijke doel is breadborden/print..

Alvast bedankt! :)

Grtz,
K-4U

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them." - Albert Einstein

Ik heb ook een tijd geleden een touchscreen besteld bij Ledsee en er zat toen ook geen connector bij, hoort er echter wel bij te zitten. Na een mailtje te hebben gedaan naar Niels, toch nog ontvangen.

Oh, die horen er gewoon bij te zitten? Vriend had er ook een besteld, maar met IC.. ik heb hem zonder dit ic besteld.. Maakt dit uit?
Zoniet moet ik idd even mailen.

Edit:
Zojuist even contact gehad met Niels, hij zei dat deze er wel bij hoort te zitten, maar dat deze wel eens wil blijven hangen aan de verpakking.

Waarschijnlijk is hij bij mij dan ergens eruit gevallen, ik heb hem niet gezien..
jpeeters: bedankt voor je antwoord ;)

[Bericht gewijzigd door K-4U op woensdag 12 januari 2011 13:27:59 (46%)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them." - Albert Einstein