| Naam |
Bericht |
marcel.L
|
als automekanieker moet je trachten up to date te blijven en is niet altijd makkelijk,we krijgen dan ook wel regelmatig bijscholingscursussen maar worden niet altijd goed begrepen,ze kunnen er ook niet op blijven stilstaan he ....maar dank zij deze site stelt het mij tot beter begrijpen van de electro en zijn vooruitgang dat in de autobranche ook niet stil staat...er zijn verschillende onderwerpen hier die mij hieraan helpen dit allemaal beter te begrijpen (al word het soms onbegrijpelijk)ik tracht dan ook met kleine schakelingen deze werking beter te begrijpen en dankzij deze site oplossingen te vinden....ook via anderen hun vragen ....kortom ik wil de oprichters van de site alsmede iedereen die hier aan mee werkt een dikke DANK U en een PROFICIAT toe wensen.
nooit te oud om bij te leren
|
rikjurne
|
ik ben het daar ook eveneens mee. ik vind dat een goede site. sinds ik hem ken is het zelf mijn startpagina.
Doe zo verder.
|
Roel
|
ik heb hem ook als startpagina ingesteld (is toch niet erg, ivm met bandbreedte gebruik enzo?)
als je de site zo geweldig vind...er loopt hier iemand rond die je een rek.nummer kan geven en dat je daar dan een kleine donatie op kan opstorte
Hieper de piep!
|
PaWoN
|
google is mijn startpagina.. maar CO is de eerste site waar ik heen ga na opstarten pc
PaWoN
Gratis webspace voor elektronica hobbyisten!! ShowYourProjects.com Bekijk ook de projecten van de 284 andere leden!
|
Bastiaan
|
quote:
Nee hoor, geeft niks.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Ledlover
|
ik heb heb ook als startpagina. bevalt enorm.
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
zuliani
|
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
|
jeroen001
|
|
·°*teslaman*°·
|
ik ook
|
Tim Blanckaert
|
quote:
daar is al een topic over...
http://www.circuitsonline.net/forum/view/8754
mvg,
tim
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
|
Stefan van I
Golden Member
|
dat is hugo, die stuurt je dan een e-mail met rekeningnummer. en dan kun je wat overmaken. ik maak van het weekend ook wat over. ik heb al zoveel aan deze site gehad. dan mag je daar wel wat voor terugdoen.
stefan.
http://www.elektronica-onderdelen.nl
|