Ik heb een LCD -TV Targa visiosnary LT2210 gekregen die zo dood is als een pier. Bij het openmaken zie ik dat er wel een gelijkspanning is tot aan de MOSFET van de PWM voeding. Bij nameten zie ik dat de MOSFET niet aangestuurd wordt. In de kring van de Gate staat een 6 pin SMD met opschrift HSP35 ( de 35 in superschrift). Op het internet vindt ik nergens een omschrijving van deze SMD. Kan er mij iemand helpen die weet wat voor SMD dit is en of er ergens een datasheet ervan beschikbaar is?
Dank vooraf,
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Ng steeds niet veel van te zeggen.
(Behalve dat er 6 pootjes aan zitten, verder is er niets op het onderdeel te herkennen van zo'n afstand.)
Code 35 kan een MUN5335DW1 zijn.
Arco, Ik heb de datasheet bekeken van MUN5335DW1 en hij zou heel goed kunnen passen in de schakeling (hierin voedt de collector van een van de transistors van de MUN5335DW1 de gate van de mosfet en een opto-kopler (de halve transistor) voedt de basis van deze transistor. In alle geval bedankt voor de info. Zal u verder informeren na metingen of de veronderstelling klopt.
bis.jpg)
.jpg)