| Naam |
Bericht |
marcel.L
|
Hallo ik zou me willen registreren of inloggen om een schema door te zenden maar de aanmeldingfunktie werkt niet? kan dat zijn of doe ik iets verkeerd....Marcel
nooit te oud om bij te leren
|
Bastiaan
|
Aanmeldingsfunctie? Welke dan?
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
marcel.L
|
het is me uiteindelijk toch gelukt om te registreren,maar heb nog wel een vraagje,ik heb eagle gedownload maar kan me iemand vertellen hoe je er mee werkt?i.v.m.schematekenen.......M.
|
k.p.meinesz
|
kijk eens bij ARTIKELEN
Een schizofreen is nooit alleen!
|
marcel.L
|
1000 x sorry maar was even ten einde raad (om 2 topics te gebruiken)
|
Bastiaan
|
quote:
Geeft allemaal niks, probeer er gewoon even op te letten de volgende keer
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Marcel
Golden Member
|
quote:
marcel.L is niet erg duidelijk in z'n verhaal, maar ik vermoed de registratie functie van het Upload Archief. D'r zat een klein foutje in de HTML waardoor Internet Explorer een lege pagina liet zien. Aangezien ik zelf Mozilla gebruik (die er geen problemen mee had) kwam ik daar pas achter toen ik er mail over kreeg. Aan marcel.L daarbij het verzoek om problemen met het Upload Archief bij mij te melden, het email adres staat daar duidelijk vermeld.
Can you decode my avatar? | AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
|