Shock Media

Navigatie

topicstarter slotje

Forum > Lieve moderators > topicstarter slotje
Naam Bericht
krisje8

Is het ook mogelijk in te stellen dat de topicstarter zijn ëigen" topic kan sluiten??
Hoeven jullie ook niet zoveel te kijken he.
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
Roel

kun je beginnen om je eigen topic alvast te gaan sluiten......ik zie er het nut niet van in hoor....de Moderators heten niet voor niets Moderators
Hieper de piep!
Ledlover

ik zie ook geen reden om een topic zelf te sluiten, altijd handig voor anderen.
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
Nightwalker

Hier is al een hele discussie over geweest
http://www.circuitsonline.net/forum/view/9413
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Bastiaan

quote:
Op 29 maart 2004 18:50:10 schreef krisje8:
Is het ook mogelijk in te stellen dat de topicstarter zijn ëigen" topic kan sluiten??

Naast dat er inderdaad al een discussie over gaande is (bedankt Nightwalker) wil ik toch nog even ingaan op je vraag.

Het sluiten van topics is eigenlijk NOOIT nodig, normaliter dan. Alleen vanwege bepaald gedrag op het forum is het soms onvermijdelijk om een topic toch te moeten sluiten.
Vanuit die redenatie hoeft niemand anders behalve de MOD's de bevoegdheid te hebben voor het sluiten van een topic.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Roel

[offtopic]
bastiaan, check je CO mail eens.....
thnxx

[/offtopic]
Hieper de piep!
krisje8

quote:

Dat is niet helemaal hetzelfde zoals ik vroeg maar ok.
Jammer dan.
"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !
Nightwalker

quote:
Op 31 maart 2004 16:56:28 schreef krisje8:

[...]

Dat is niet helemaal hetzelfde zoals ik vroeg maar ok.
Jammer dan.

Sorry, maar ik zie het verschil niet tussen:

1 Ik wil graag een topic sluiten, weet alleen niet hoe het moet.

2 Is het ook mogelijk in te stellen dat de topicstarter zijn ëigen" topic kan sluiten??

Bij allebij wil de topic starter zelf zijn topic sluiten.
Dat is dus het zelfde maar dan anders geformuleert.
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Zoeken in topic