Shock Media

Navigatie

topics sluiten

Forum > Lieve moderators > topics sluiten
Naam Bericht
weardguy

Ik weet dat het niet helemaal de goede titel is maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, maar is het geen goed idee om voor nieuwelingen de eerste 3 posts voor ze aan een post beginnen de waarschuwing te laten zien dat ze maar 1 keer een topic hoeven te openen?
Het valt mij op dat er toch best veel nieuwelingen zijn die meerdere topics openen voor hetzelfde onderwerp.

Ik weet het, het klinkt agressief, en ik bedoel hier mee ook niet te zeggen zo van: alle nieuwelingen, let goed op ofzo! maar het scheelt jullie MOD's weer wat werk.
http://www.m-voorloop.nl
Remco

Ik denk dat het handiger is om het onmogelijk te maken om twee topics met dezelfde titel te openen.
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 31 maart 2004 20:31:43 schreef Remko Struiksma:
Ik denk dat het handiger is om het onmogelijk te maken om twee topics met dezelfde titel te openen.

lijkt me geen goed plan... dan zou dus een topic dat 5 jaar geleden is gemaakt bijvoorbeeld een nieuw topic, wat hoogstwaarschijnlijk toch niet hetzelfde als de oude, het belemmeren om een nieuw topic te openen... geen goed idee.

en het vaker plaatsen van één hetzelfde bericht is met opzet. omdat je niet binnen 30 seconden 2 topics kan plaatsen. dus iedereen die dit doet is met zijn volle verstand bezig het forum te vervuilen.
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
Remco

quote:
Op 31 maart 2004 20:40:07 schreef Jeroen Boere:
...
lijkt me geen goed plan... dan zou dus een topic dat 5 jaar geleden is gemaakt bijvoorbeeld een nieuw topic, wat hoogstwaarschijnlijk toch niet hetzelfde als de oude, het belemmeren om een nieuw topic te openen... geen goed idee.

Als dat het enige probleem is kun je natuurlijk de tijd een rol laten spelen. Maak je er van ... twee topics binnen een week met dezelfde titel te openen.

P.S. ben met je eens dat dit ook niet de ideale oplossing is. Kwam op het idee omdat het vandaag twee maal gebeurde te weten: "Sealed Automotive Connector" en "lipsynchronisatie poppen animatie SCHAKELING?" zelfs twee keer.
[Bericht gewijzigd door Remco op 31 maart 2004 20:59:10]
Zoeken in topic