Shock Media

Navigatie

Artikel Printen

Forum > Lieve moderators > Artikel Printen
Naam Bericht
Roel

yo....

ik wil de PIC handleiding hier op de site uitprinten, maar het wil maar NIET lukken...als ik de tekst wil afdrukken, zijn de laatste 1/2/3 woorden van een regel weg aan de rechterkant van de pagina. dit kan NIET aan me PC liggen en ook NIET aan me printer. want heb het op 3 verschillende printers/computers geprobeerd, maar geen resultaat. ik doe denk ik zelf wat verkeerd?
ik vind het maar vreemd
Hieper de piep!
Brokencore
Golden Member

Als je de tekst eerst in bijvoorbeeld Word paste en dan print moet het goed gaan.
Brokencore.nl
Roel

ook al geprobeerd, dat gaat wel...maar omdat sommige van zo'n PIC code zo onder elkaar staan, verstoord Word dat helemaal dus dan krijg je zoiets:

....1
......in
....9
...0
.....7

enz
je mot de puntjes even beschouwen als ''lege ruimte''

[Bericht gewijzigd door Roel op 4 april 2004 17:14:13]
Hieper de piep!
Jeroen Boere
Moderator

kijk eens hoe je printer staat ingesteld... op A4 of op Letter, bij mij staat ie op A4 en heb nergens last van
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
sts999999

quote:
Op 4 april 2004 17:29:57 schreef Jeroen Boere:
kijk eens hoe je printer staat ingesteld... op A4 of op Letter, bij mij staat ie op A4 en heb nergens last van

Volgensmij ligt dat aan internet explorer, Mozilla heeft dat probleem niet. Welke link is het precies, en wat is je emailadres, kan ik je het als pdf sturen.

Ps. Ik weet het niet zeker of het lukt. Maar ik kan het altijd proberen
Roel

uhm..kan best dat ut aan internet explorer ligt...alle 3 de computers hebben internet explorer.

het gaat om deze link:
http://www.circuitsonline.net/artikelen/view/8/print

en dit is me email: edwclan[AT]home[PUNT]nl

kijk maar als het je lukt, zal wel tof zijn !
Hieper de piep!
Marcel
Golden Member

quote:
Op 4 april 2004 19:03:38 schreef Roel:
uhm..kan best dat ut aan internet explorer ligt...alle 3 de computers hebben internet explorer.

Dan download je even een goede browser van www.mozilla.org
Can you decode my avatar? | AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Jeroen
Moderator

Probleem zou nu opgelost moeten zijn. Het probleem was dat de voorbeeldcode van het politieproject te breed was, dat heb ik opgelost door sommige commentaren over meerdere regels te verdelen.
www.getfirefox.com
sts999999

quote:
Op 4 april 2004 19:03:38 schreef Roel:

het gaat om deze link:
http://www.circuitsonline.net/artikelen/view/8/print

en dit is me email: edwclan[AT]home[PUNT]nl

kijk maar als het je lukt, zal wel tof zijn !

Gedaan, ik hoop dat het goed is.
Roel

sts999999 en Jeroen, bedankt!!! ik heb ut uitgeprint, het werkt nu op de site en dat PDF bestandje werkte ook

thnxx heren!
Hieper de piep!
Bastiaan

Fijn Roel, veel plezier ermee nu
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Zoeken in topic