Shock Media

Navigatie

icon

Naam Bericht
The Force
Golden Member

hallo mods... ik probeer m'n icon op de site te krijgen, maar het lukt niet... Het 'm op 't uploadarchief gezet en de snelkoppeling in de icon url gezet en opgeslagen.
Doe ik nog wat fout want ik zie 'm niet...

dit is 'm

Zo lukt het wel...
'k hoor het wel.

GreetZ The Force
[Bericht gewijzigd door The Force op 10 april 2004 00:50:55]
May The Force be with you...
Marcel
Golden Member

Ik zie hem gewoon. 1 maal onder je naam als icon en 1 keer in je bericht. Zou je hem nog wel even willen verplaatsen van de groep 'schema's' naar de groep 'icons' op het Upload Archief (verplaatsen is in dit geval verwijderen en daarna in de juiste groep uploaden). Anders heb je kans dat ik hem in een opruim actie verwijder omdat het geen schema is maar wel in de schema groep staat.
Can you decode my avatar? | AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Nightwalker

Ik zie geen icon onder z'n naam, alleen in de post. Op CO heb ik bij nog niemand een icon gezien. En ik denk niet dat het aan de browser ligt. Zelf gebruik ik Opera, en soms Microsoft I.E. En deze post heb ik geschreven met I.E. 6 op een andere computer met XP
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Jeroen
Moderator

En jullie hebben beide hier de optie 'Laat icons zien in Forum' aangevinkt? Dat staat standaard uit namelijk (bij die pagina kom je door Algemeen -> Je gegevens -> Gegevens wijzigen).
www.getfirefox.com
The Force
Golden Member

JAAAAAAAAA!!!!!! hij doet 't THANX Jeroen... best wel een beetje stom om dat nou juist te vergeten!!!! HAHAHAHAHA

@marcel: Sorry dan heb ik ff niet goed opgelet tijdens het uploaden. Ik zal 'm meteen verwijderen en opnieuw posten in het uploadarchief. Nogmaals excuses... Ik zal de volgende ker zeker beter opletten.

BTW. Ik vroeg me al af waarom echt niemand een icon had terwijl die optie wel gegeven werd... 't zijn er dus toch meer
Nightwalker

Yeah!!!! Go baby, go baby. By me 2.
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Bastiaan

Hehe, sinds dit topic er is geweest zie ik opeens veel meer mensen met een icon. CO wordt wakker lijkt wel
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Nightwalker

Ja. Alleen klopt het dat alleen CO-leden die het vinkje aan hebben staan de iconen kunnen zien? Want als ik met I.E. (dus als zogenaamd een vreemde) de site bekijk zie ik ze niet.
Jeroen Boere
Moderator

quote:
Op 12 april 2004 22:06:00 schreef Nightwalker:
Ja. Alleen klopt het dat alleen CO-leden die het vinkje aan hebben staan de iconen kunnen zien? Want als ik met I.E. (dus als zogenaamd een vreemde) de site bekijk zie ik ze niet.

yup, dat klopt
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
High met Henk
Honourable Member

hmm, ikke zou ook weleens een icon willen, maar hoe werkt dit?
to al newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet). Mijn werk is pure p0rno: ik ben Professioneel bitneuker
Remco

quote:
Op 13 april 2004 09:48:15 schreef High met henk:
hmm, ikke zou ook weleens een icon willen, maar hoe werkt dit?

Lees de faq
The Force
Golden Member

icon uploaden naar een server, link in je gegevens bij Icon plakken en het belangrijkste... Icons weergeven aanvinken (was ik dus vergeten vandaar dit topic) en dan doet'ie het!!

GreetZ The Force
Zoeken in topic