Shock Media

Navigatie

CO merchandise pen??

Forum > Lieve moderators > CO merchandise pen??
Naam Bericht
Miezjel

Geachte heren mods,

Al een tijdje staat er in de poll van de site de vraag over de inktkleur van een CO merchandise pen
is deze pen al te verkrijgen zoja hoe zo nee wanneer wel?

en hoe ziet ie er uit /komt ie eruit te zien?

groeten <Michel>
Si vis pacem para bellum.
Hugo Welther
Moderator

Aangien de voorkeur uitgaat naar 50% zwart en 50% blauw zijn we er nog niet uit.

In alle gekheid: wordt aan gewerkt.
Whatever your destination. The road ahead is paved with miles of the unknown.
Tinus-online

ik zou voor zwart gaan
new site >>> www.tinus-online.nl
Nightwalker

quote:

Me 2 Black power rules
Electronica componenten bevatten rook. Want als de rook er uit is, werkt het niet meer.
Evil Aedolon

idd
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
DJJeroen

Blauw 45.8 % (239)
Zwart 54.2 % (283)

dat is toch over tuigend zwart
Robotica Freak // Plexibot V //Project M.T.R. 40% //Project Minibot's 45%
fry
Golden Member

zwart !
Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence www.emmag.org
Miezjel

niks mis met zwart maar ik vindt blauw mooier schrijven.

maar hoe issie te krijgen straks?

bestellen via CO?
Bastiaan

Het is niet de bedoeling dat iedereen hier opnieuw gaat roepen naar welke kleur zijn voorkeur uit gaat. Daar is de poll voor!

quote:
Op 15 mei 2004 23:33:37 schreef Miezjel:
is deze pen al te verkrijgen zoja hoe zo nee wanneer wel?
..
en hoe ziet ie er uit /komt ie eruit te zien?

De pen is nog niet te verkrijgen, over wanneer wel kan ik geen uitspraak doen. Omdat de pen nog niet bestaat kan ik ook niks vermelden over hoe die eruit gaat zien.
Hier moeten nog allemaal beslissingen over genomen worden. Om van tevoren een goed beeld te krijgen van de gewenste inktleur heb ik die poll gestart.
De uitkomst geeft aan dat er evenveel mensen voor blauw als voor zwart gaan. Dus waarschijnlijk zal de CO pen in beide kleuren te verkrijgen zijn.

quote:
Op 16 mei 2004 11:48:53 schreef Miezjel:
maar hoe issie te krijgen straks?
bestellen via CO?

Yep, als het eenmaal zover is wel ja.

Maar... dit alles geeft geen garantie dat die pen er in de toekomst ook daadwerkelijk komt.
Er moeten, zoals eerder gemeld, keuzes worden gemaakt. Er moet een investering worden gedaan. De wijze van distributie moet van tevoren worden geregeld/bedacht, enz. enz.
Wees niet ongerust, zodra de pen er eenmaal is zul je dit snel genoeg merken op de site
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Miezjel

Ok nog maar ff geduld dan

Xenobinol

Hoeveel gaat ie trouwens kosten?
Engineering seems to boil down to: Cheap. Fast. Good. Choose two.
DJD XTREEM

Zwart!! Blauw zit in bijna alle pennen al... Dus zwart is dan een mooie aanvuling.. Ook handig als je een ander kleurtje nodig bent voor je schema..
Bastiaan

quote:
Op 16 mei 2004 23:11:49 schreef DJD XTREEM:
Zwart!! Blauw zit in bijna alle pennen al... Dus zwart is dan een mooie aanvuling.. Ook handig als je een ander kleurtje nodig bent voor je schema..

Ben jij slechtziend ofzo?
Ik heb in dit topic een bericht gepost met rode letters. Kleine tip: Lees dat eens!

Met alle respect, iedereen mag uiteraard zijn mening later horen. Daar is niks mis mee, maar probeer dat dan wel bij de poll te houden. Anders heeft dat ook geen nut meer om een aparte poll te starten.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op 17 mei 2004 00:32:19]
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Bastiaan

quote:
Op 16 mei 2004 19:30:16 schreef Xenobinol:
Hoeveel gaat ie trouwens kosten?

Wordt waarschijnlijk eurootje per stuk.
Bliksem

Ik weet dat dit in de poll ook al ter sprake is gekomen maar ik gooi hier ook nog maar even het balletje op:

Een tijdje terug was er een topic over een aantal promotie dingen, alleen was er toen geen duidelijke organisatie. Aangezien de CO crew nu al pennen gaat regelen, zouden jullie misschien ook andere CO dingen willen regelen? Ik herinner me nog dat Muismatten en T-shirts erg in trek waren in de animo-checks.
Bastiaan

quote:
Op 20 mei 2004 14:53:02 schreef Bliksem:
Aangezien de CO crew nu al pennen gaat regelen

Hohoho, een beetje dimmen.... Wie heeft er gezegt dat wij dat al gaan regelen en dat ze met 100% zekerheid komen?

quote:
zouden jullie misschien ook andere CO dingen willen regelen? Ik herinner me nog dat Muismatten en T-shirts erg in trek waren in de animo-checks.

Eveneens, ff rustig.... Eerst is er niks qua merchandize en opeens zou alles er moeten zijn? Kijk, dat er vraag naar is OK, maar dat wil niet zeggen dat we meteen alles gaan maken/leveren/enz.

Ik ben heus wel op de hoogte van wat men wil, zoals idd die t-shirts. Maar laten we nu niet te hard van stapel lopen.
Deze site is opgezet door een team van electronica fanaten die in hun vrije tijd voor noppes de site onderhouden. Iets wat alleen maar geld kost, want zo zijn wij vrije tijd kwijt, en daarnaast kost o.a. de hosting intussen ook veel omdat we zo groot zijn en veel bezoekers krijgen en dus veel internetverkeer genereren. Voor de merchandize moeten we redelijk wat investeren en het is nog maar de vraag of we die kosten er weer uit krijgen. Voor een team vrijwilligers is dat dus een groot risico.

Samengevat, de wensen zijn bekend en verder staat er nog niks vast. Qua merchandising zijn we bezig om het een en ander te bestuderen. Vandaar de poll, zodat we een beetje een idee konden krijgen over de wens wat betreft de inktkleur.

Toch bedankt voor je reactie hoor , maar voorlopig houden we het nog bij de pennen.
Zoeken in topic