Aansluiten V-lux rolluik op niko-bus rolluikmodule

Ik heb 2 V-lux rolluiken die met een bedieningknop op en neer kunnen. De sturing wordt gevoedt met 230v en dan gaat een 12V, 2X 0.75 kabel van de besturingsbox van V-Lux naar de bedieningsknop.Van de bedieningsknop dan een 2X0.75 kabel naar de V-Lux motor. Ik wil deze motor sturen met mijn rolluikmodule van nikobus (1 230v contact naar boven, 1 230v contact naar beneden). Hoe kan ik mijn bedieningsknop sturen via mijn bus?

ik zou eerst een kijken op welke spanning de motor van de rolluik werkt effectief. Gezien het een 0.75 kabel is, vermoed ik dat dit 220V is, maar controleer dit eerst.
Wannneer het 220V is, zou ik deze rechtstreeks sturen met de uitgangen van de nikobus, de de volledige V-lux sturing er tussen uit halen. Bij mij werken al mijn rolluiken zo.(geen V-lux, gewone).
Voordeel wanneer je de sturing eruit laat is, dat het weer een verbruiker minder is, en meestal zijn deze met een redelijk onzuinige voeding gemaakt.
Als het 12V is, of je de sturing wil behouden, dan zou je de potentiaalvrije contacten van de schakelmodule (ik denk uitgang 4,5 en 6) kunnen gebruiken en deze over de druktoetsen van de vlux sturing zetten. Let wel op dat er op de ingang van deze contacten geen 220V is aangesloten ! Hierop moeten de draden die over het contact staan.
Wat nog kan, is na elk 220 contact van de nikobus een transfo te zetten die 220V->12V maakt. Dit heb ik gedaan om de kleppen van de tuinbereging te sturen vanuit nikobus. De beregingscomputer is er tussen uit.