| Naam |
Bericht |
pkouwer
|
Hoi,
Het valt mij op dat er hier vrij vaak gevraagd wordt schema's te mailen naar elkaar. Is het niet mogelijk om schema's ed ergens centraal op te slaan en dan in de topic een link te plaatsen ?
Piet
|
Jeroen
Moderator
|
Ja, dat kan bijvoorbeeld hier  .
Je krijgt inderdaad vaak replies van "mag ik dat schema ook", dus misschien is het aan te raden de schema's ergens heen te uploaden en het adres hier te posten, zodat anderen er ook wat aan hebben. Tenzij je natuurlijk niet wil dat iemands anders het schema krijgt.
toch even Requests -> Lieve moderators
www.getfirefox.com
|
pkouwer
|
OK, maar als je niet wilt dat iemand anders je schema krijgt ben je hier op het verkeerde adres
Laten we elkaar helpen !
|
Sybrand
|
Yep, het is voornamelijk vervelend, als je iets uit een oud topic wilt halen, en die links werken niet meer of zo
|
Bastiaan
|
quote: Op wo 25-09-2002 17:48:22 schreef Syb:
en die links werken niet meer of zo
Dat is nou het internet!
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
MADdie
|
quote: Op wo 25-09-2002 17:48:22 schreef Syb:
Yep, het is voornamelijk vervelend, als je iets uit een oud topic wilt halen, en die links werken niet meer of zo
Jah sorry ik beken 
In de oudere topics heb ik een site gebruikt die nu down is 
En ik heb laatst een paar schema;s van mijn server afgehaalt omdat mijn tegoed bijna opwas.
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
|
Roel
|
ik kan wel wat schema's kwijt op mijn server. (is wel van geocities..)
Hieper de piep!
|
pkouwer
|
is er op de server van CO geen plaats voor schema's en documenten ?
|
MADdie
|
quote: Op wo 25-09-2002 20:37:33 schreef pkouwer:
is er op de server van CO geen plaats voor schema's en documenten ?
Bij mijn weten niet echt.
Ik geloof namenlijk dat CO al een beetje krap in de cyberspace zit.
En ik kan maximaal 20 Mb kwijt op mijn server. Dus kijk mij lief aan ;0 en maybe
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
|
Sybrand
|
krijgt neit vaak complimenten zeker, dat je er zo om moet vragen. Geintje, maa rhet zou echt COOL zijn als we die schema's konden uploaden(en mod's kunnen er altijd afhalen als het niet nodig is)
|
MADdie
|

Simpel schema'tje wat nog niet op deze site te vinden is
edit: het is trouwensook een schema dat ik 4 jaar geleden met paint heb getekend. Was het sinds de eerste kwijt en heb hem eindelijk gevonden. ik geloof dat er ook nog iemand was die dit schema wou. Dus bij deze.
[Bericht gewijzigd door MADdie op 1 oktober 2002 16:10:14]
|
Bastiaan
|
quote: Op di 01-10-2002 16:08:14 schreef MADdie:
[ afbeelding]
Simpel schema'tje wat nog niet op deze site te vinden is
En zeker wel op schakelingenonline
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
MADdie
|
nope niet dat ik weet
|
Armani
|
Hier kan je ook schema's posten => zie emailadres op site
nog ongeveer 30 Mb ruimte op server [Bericht gewijzigd door Armani op 4 oktober 2002 12:58:17]
Microcontroller Zone
|
Roel
|
huh?? 30 MB?? da kan nie, geocities heeft maar 15 MB
Hieper de piep!
|
Jeroen Boere
Moderator
|
quote: Op vr 04-10-2002 16:51:59 schreef Roel:
2 accounts misschien......
"Elke technology is waardeloos als het zijn doel niet bereikt." Niet eens met een modactie? Mail ons of post in Lieve moderators
|
MADdie
|
Van mijn oude techniek leraar mogen jullie het schema hier wel op de site zetten
|
Armani
|
quote: Op vr 04-10-2002 16:51:59 schreef Roel:
2 accounts idd
Microcontroller Zone
|